[B4 2.0 ABT+LPG] Problem z obrotami i zaniki mocy
[B4 2.0 ABT+LPG] Problem z obrotami i zaniki mocy
Witam.Posiadam taki problem z autem,iż chodzi mi nie równo na gazie i na benzynie,tragedi nie ma bo obroty falują od 920-1000 obr/min,ale tak co miesiąc auto nie chce mi chodzic na benzynie-tzn odpala normalnie ale za chwile obroty tak spadaja aż gaśnie i gdy chcem dodac gazu to się dusi tak jak by nie dostawał paliwa i wtedy strzeli spod filtra,i na drugi dzien gdy go odpalę i się silnik nagrzeję do 90 znowu jest normalnie i mam spokuj na miesiąc,i mam również taki problem iż nieraz w trasie ma zaniki mocy,jade na 5biegu 90 i jest mała górka i chcem przyspieszyć a on nic,stoi w miejscu a nieraz idzie jak burza,co może być tego przyczyną?
Witam. Co do falujących obrotów to sprawdz szczelność układu. pewnie lekka dziurka jest po wystrzale co do kłopotów z pracą na pb to pewnie przepływomierz sie kończy. To też jest defekt spowodowany wystrzałem :-)myśle że trzeba sprawdzić układ wn , sprawdić szczelność no i przepływomierz . dla pewności trzeba też by było sprawdzić zapłon.
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
Cóż jeśli to obroty jak odpalasz falują może być przyczyną silniczek krokowy. Jesli tylko na gazie mógłby to być parownik, ale piszesz że na benz. też wiec stawiałbym na silniczek. A co do jazdy na (jak piszesz 5 biegu) to stawiałbym na pompke paliwa lub przepływomierz jak napisał serial28. Ale to tylko moje skromne zdanie.
to co moze byc przyczyną tych objawów?układ dolotowy powietrza sprawdzony-jest szczelny,przedwczoraj wymieniłem nawet taka uszczelke pod wtryskiem bo była sparciała,przeczyściłem krokowca,wymieniłem filtr powietrza i nic
[ Dodano: 2009-07-12, 22:05 ]
może faktycznie pojechac na sprawdzenie zaplonu.Ale dlaczego ma takie zaniki mocy?
[ Dodano: 2009-07-12, 22:07 ]
już sam nie wiem,w końcu w tym silniku jest przepływomierz czy go nie ma?
[ Dodano: 2009-07-12, 22:05 ]
może faktycznie pojechac na sprawdzenie zaplonu.Ale dlaczego ma takie zaniki mocy?
[ Dodano: 2009-07-12, 22:07 ]
już sam nie wiem,w końcu w tym silniku jest przepływomierz czy go nie ma?
panowie w takim razie jeśli w abt jest przepływomierz to gdzie się znajduję i jak go sprawdzić
[ Dodano: 2009-07-12, 22:22 ]
kable,świece,palec i kopułkę będę musiał napewno wymienić bo ze 3 lata nie były wymieniane,krokowy jest ok a pompę będę musiał sprawdzic,a jeśli pojadę na ustawienie zapłonu to po wymianie wyżej wymienionych rzeczy zapłon mi się nie przestawi?
[ Dodano: 2009-07-12, 22:22 ]
kable,świece,palec i kopułkę będę musiał napewno wymienić bo ze 3 lata nie były wymieniane,krokowy jest ok a pompę będę musiał sprawdzic,a jeśli pojadę na ustawienie zapłonu to po wymianie wyżej wymienionych rzeczy zapłon mi się nie przestawi?
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
W ABT nie ma przepływomierza!
Panowie serial28 i Sergiusz może zanim coś napiszecie to zweryfikujcie to przedtem i nie wprowadzajcie innych w błąd.
sami, co do zapłonu to najpierw wymień kopułkę, palec i świece, a potem jedź na ustawienie zapłonu. Co prawda nie powinno się nic zmienić ale jak kopułka jest trafiona to drobna zmiana jest niewykluczona.
Moim zdaniem jeśli masz instalację LPG II generacji to powinieneś oprócz tego sprawdzić i ewentualnie wymienić sondę lambda.
Panowie serial28 i Sergiusz może zanim coś napiszecie to zweryfikujcie to przedtem i nie wprowadzajcie innych w błąd.
sami, co do zapłonu to najpierw wymień kopułkę, palec i świece, a potem jedź na ustawienie zapłonu. Co prawda nie powinno się nic zmienić ale jak kopułka jest trafiona to drobna zmiana jest niewykluczona.
Moim zdaniem jeśli masz instalację LPG II generacji to powinieneś oprócz tego sprawdzić i ewentualnie wymienić sondę lambda.
Dzięki panowie za informacje,zaraz zamówię palec,kopułkę,przewody i świece i jak to wymienię to się odezwe.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-07-13, 20:29 ]
Panowie wymieniłem juz kopułkę i palec,teraz czekam jeszcze na przewody nw,świece też bym wymienił ale mam mały problem z ich odkręceniem-jedną udało mi się wykręcić i jest ładna ale na kolejnych świecach ukręciłem klucz i nie moge ich odkręcic,macie może jakiś pomysł jak to zrobić?
Apropo powymienianych części auto chodzi już lepiej,chociaż jeszcze trochę faluje w granicach 920-960obr/min
Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-07-13, 20:29 ]
Panowie wymieniłem juz kopułkę i palec,teraz czekam jeszcze na przewody nw,świece też bym wymienił ale mam mały problem z ich odkręceniem-jedną udało mi się wykręcić i jest ładna ale na kolejnych świecach ukręciłem klucz i nie moge ich odkręcic,macie może jakiś pomysł jak to zrobić?
Apropo powymienianych części auto chodzi już lepiej,chociaż jeszcze trochę faluje w granicach 920-960obr/min