[80 b4 ABT lpg] trzesie samochodem
- Piotr_Audi
- Forum Audi 80
- Posty: 217
- Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: Wejherowo
[80 b4 ABT lpg] trzesie samochodem
Witam, dzisiaj po 1,5 miesięcznym postoju w garażu odpaliłem samochod, pochodził chwile, i przegazowałem go do ok 3000obr/m i po tym jak obroty spadły, nadwozie zaczęło sie trzęść, i to mocno, dodam, że działo sie tak na LPG i PB. Otworzyłem maske po ok 10 minutach pracy, i czułem że silnik zagrzał sie dobrze,t emperatura po 10 minutach pracy wynosiła 55-60 stopni. Czym mogły być spowodowane te drgania? Przed postojem nie działo sie nic takiego.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
To jest normalne po takim czasie stania auta. Jeśli teraz już nic się nie dzieje to dobrze. Nadwoziem zaczyna trząść i całym silnikiem wtedy kiedy obroty spadają poniżej 10 tys. Jeśli teraz już nic się nie dzieje gdy odpalasz sprzęt po nocce w garażu to niemasz się co martwić.
PS. Staraj się częściej odpalać autko.
PS. Staraj się częściej odpalać autko.
Zgadzam się z kolęgą, że przy niskich obrotach (bieg jałowy) ok. 100-300 obr. na minutę, autem będzie "dygotało" ja mam tak często to normalne, ale nienormalnym jest że ma takie obroty (lpg lub benzyna). Napisz jaki masz silnik i instalację lpg?Audi Sport pisze:To jest normalne po takim czasie stania auta. Jeśli teraz już nic się nie dzieje to dobrze. Nadwoziem zaczyna trząść i całym silnikiem wtedy kiedy obroty spadają poniżej 10 tys. Jeśli teraz już nic się nie dzieje gdy odpalasz sprzęt po nocce w garażu to niemasz się co martwić.
PS. Staraj się częściej odpalać autko.
- Piotr_Audi
- Forum Audi 80
- Posty: 217
- Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: Wejherowo
słyszałem, że winne mogą być przewody WN, że naciągnęły wilgoci i to od tego.. Ile jest w tym prawdy ?
[ Dodano: 2009-08-13, 19:05 ]
silnik ABT 2.0 90 km , instalacja I generacji
[ Dodano: 2009-08-13, 19:06 ]
tylko silnik trzymał normalne obroty, na początku 1100 a po 2-3 minutach 900, i nie było falowania ani innych problemów..
[ Dodano: 2009-08-13, 19:05 ]
silnik ABT 2.0 90 km , instalacja I generacji
[ Dodano: 2009-08-13, 19:06 ]
tylko silnik trzymał normalne obroty, na początku 1100 a po 2-3 minutach 900, i nie było falowania ani innych problemów..
Przewody i świece możesz wymienić nie zaszkodzi, ale raczej to nie one były winne trzęsieniu się samochodu. Przy kiepskich kablach i świecach raczej na LPG przy dogazowaniu strzela w gaźnik (przepływomierz). może nie palił na 1 gar i wtedy wpadał w wibrację. a jak nie pali na gar to wina zapłonu albo świecy.Piotr_Audi pisze:słyszałem, że winne mogą być przewody WN, że naciągnęły wilgoci i to od tego.. Ile jest w tym prawdy ?
[ Dodano: 2009-08-13, 19:05 ]
silnik ABT 2.0 90 km , instalacja I generacji
[ Dodano: 2009-08-13, 19:06 ]
tylko silnik trzymał normalne obroty, na początku 1100 a po 2-3 minutach 900, i nie było falowania ani innych problemów..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 280
- Rejestracja: 01 lut 2007, 21:23
- Lokalizacja: EP
Jeśli nie wymieniałeś kabli to radze Ci je wymienić.Niestety tyle kosztują około 200 zł,ale przynajmniej będziesz miał problem z głowy.Chyba że masz kogoś kto Ci pożyczy sprawne kabelki i sprawdzisz czy faktycznie przez to.Uroki LPGTrooky pisze:Mam ten sam problem ale tylko na Gazie. Gazownik powiedzial ze to wina swiec albo kabli swiece wymieniłem i nic teraz zastanawiam sie czy wywalić 200 na kable czy poszukać przyczyny gdzie indziej.