Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0ABK LPG] znikajaca iskra

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
danel95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 16 mar 2009, 06:56

[B4 2.0ABK LPG] znikajaca iskra

Post autor: danel95 » 28 wrz 2009, 21:52

Witam!

Mam problem z zanikaniem iskry. Auto potrafi zgasnać i zapali dopiero po 0.5h. kiedyś miałem podobny problem ale wymieniłem cewkę (zintegrowana z modułem) i problem zniknął . Ostanio gdy znów zgasnął podmieniłem nową cewkę i dalej nie było iskry ,samochod został podpięty pod komputer ale nie wyskoczyły żadne błedy. Mechanik posprawdzał kopułkę przeczyścił styki, złączki ale nic nie pomogło dopiero jak trochę postał to odpalił . Bardzo proszę o jakieś sugestie i wskazowki.

pozdrawiam.

Awatar użytkownika
macspeed
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 30 sty 2009, 17:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: macspeed » 28 wrz 2009, 22:09

Skąd wniosek, że to brak iskry? Opisz czy jest problem na benzynie czy na lpg, a może i tu i tu.

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 28 wrz 2009, 22:15

czujnik halla potrafi takie objawy dać jak szwankuje ...

danel95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 16 mar 2009, 06:56

Post autor: danel95 » 28 wrz 2009, 22:37

auto gasnie w czasie jazdy na LPG i pózniej nie mogę odpalic ani na benzynie ani na LPG bo nie ma iskry ( sprawdzam na lampie stroboskopowej) a jak mozna sprawdzić ten czujnik halla? Dodam że auto ma problem z wolnymi obrotami ( spadają do 400 a dopiero wraca na 800 a na lpg to wogóle gaśnie na wolnych

Dobry_K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 31 lip 2007, 23:57
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: Dobry_K » 29 wrz 2009, 08:15

Mi ostatnio zgaslo auto i nie bylo iskry, po wymianie cefi na nowa problem znikl i smigam do tej pory.

U Ciebie Kolego problem moze byc spowodowany czujnikiem halla tak jak pisza Koledzy wyzej. To jest typowy objaw gdy auto pali na zimnym a nie pali na cieplym lub jak sie zagrzeje.

Z tego co wiem to czujnik halla jest gdzies blisko wałka rozrządu.

Jak go juz zlokalizujesz mozesz zrobic SUPER test polegajacy na tym iz odpalasz auto jak jest zimne, kiedy sie nagrzeje i zgasnie tooooooo bierzesz przewod od kompresora i dmuchasz na niego zimnym powietrzem okolo paru minut, jak go ochlodzisz to probujesz odpalic auto i tak pare razy, jak bedzie gasl i po schlodzeniu odpalal to jest to halla, taki sposob ma moj mechanik i to dzialalo - taki test, pozdrawiam

danel95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 16 mar 2009, 06:56

Post autor: danel95 » 29 wrz 2009, 11:55

ok dziękuje za pomoc sprawdzę ę metodę jak znów :-D zgaśnie

[ Dodano: 2009-09-29, 15:56 ]
Witam!

Chciałbym się dowiedzieć czy mozna samemu wymienic ten czujnik halla i gdzie on się dokładnie znajduje . Czy da radę kupić zamiennik czy tylko oryginał. Z góry dziękuje info.
Mam jeszcze pytanie odnosnie zaworu biegu jałowego czy można go jakoś ręcznie ustawić bo chyba jest walnięty gdyż podczas jazdy gasnie na wolnych obrotach (zarówno LPG i benzyna)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl