Witam i proszę o pomoc.
W mojej ukochanej B4 pojawił się pewien problem. Mianowicie przy włączonym ciepłym nawiewie pojawia się smrodek i dym z nawiewów co powoduje od razu zaparowanie szyb. Wiadomo, że tak w zimie się na da jeździć:)
Co koledzy może być nie tak?
Ewentualnie można do kogoś w 3-mieście podjechać zw celu oględzin?
Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
[80 B4 2.0 ABT] Dym w kabinie przy włączonym ciepłym nawiewi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli dzieje się tak tylko gdy się włączy nawiew ciepłego powietrza to podejrzewam, że coś z nagrzewnicą nie tak. Tym bardziej że ten "dym", który jest w rzeczywistości parą wodną powoduje parowanie szyb. Sprawdź czy pod nogami pasażera i kierowcy na tunelu środowym nie ma śladów płynu chłodniczego.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tak trzeb odkręcać deskę rozdzielczą. Tutaj masz instrukcję-fotostory http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... info/id,6/ (tylko tam musisz się zarejestrować i zalogować aby pobrać plik)
Tu też masz o wymianie nagrzewnicy: https://audi80.pl/all-b3-b4-wymiana- ... t31216.htm
Z tym, że jeśli masz klimę, to sprawa wymiany nagrzewnicy się trochę komplikuje.
Objawy niesprawnej nagrzewnicy: obywanie płynu w zbiorniczku, parowanie szyb na tłusto, specyficzny zapach płynu do chłodnic wydobywający się z nawiewów, płyn do chłodnic na wykładzinie pod nogami kierowcy i pasażera, krople wiszące z obudowy nagrzewnicy (sprawdzisz to odkręcając półkę pod kierownicą).
Sam przyznasz że nie szukałeś
Z tym, że jeśli masz klimę, to sprawa wymiany nagrzewnicy się trochę komplikuje.
Objawy niesprawnej nagrzewnicy: obywanie płynu w zbiorniczku, parowanie szyb na tłusto, specyficzny zapach płynu do chłodnic wydobywający się z nawiewów, płyn do chłodnic na wykładzinie pod nogami kierowcy i pasażera, krople wiszące z obudowy nagrzewnicy (sprawdzisz to odkręcając półkę pod kierownicą).
Sam przyznasz że nie szukałeś