[B3 1.8 PM] do czego przewód
[B3 1.8 PM] do czego przewód
Witam. Kojarzycie może przewód gumowy który idzie z obudowy przepustnicy do takiego prostokątnego elementu w filtrze powietrza? Dodam że zasysa tamtędy powietrze. Przewód ma średnicę ok. 0.6-0.7 mm, gdy zatkam obroty jałowe zwalniają. Do czego on służy?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To przewód podciśnieniowy który jest podłączony do źródła podciśnienia: kanałem w obudowie wtrysku. Jest on połączony z zaworem termo-pneumatycznym, który puszcza podciśnienie do klapy przełączającej ciepłe/zimne powietrze (to co nazwałeś takim prostokątnym elemętem). Gdy temperatura przy tym prostokątnym czymś jest za niska wtedy "włączany" jest dopływ ciepłego powietrza do wtrysku, ogrzanego przez kolektor wydechowy.
Druga rzecz która mi się nasuwa że to może być zawór pneumatyczny który podaje ciśnienie do podciśnieniowego regulatora kąta wyprzedzenia zapłonu.
Obroty mogą się zmieniać po zatkaniu bo może przez ten przewód ciągnąć lewe powietrze albo gdy zdejmiesz przewód przełączany jest dopływ ciepłego/zimnego powietrza.
A dzieje Ci się tak na benzynie czy LPG?
Druga rzecz która mi się nasuwa że to może być zawór pneumatyczny który podaje ciśnienie do podciśnieniowego regulatora kąta wyprzedzenia zapłonu.
Obroty mogą się zmieniać po zatkaniu bo może przez ten przewód ciągnąć lewe powietrze albo gdy zdejmiesz przewód przełączany jest dopływ ciepłego/zimnego powietrza.
A dzieje Ci się tak na benzynie czy LPG?