Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Regulator cisnienia paliwa ciezko pali kopci swiece

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
mariusz2123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 05 mar 2010, 21:43

[B4 ABK] Regulator cisnienia paliwa ciezko pali kopci swiece

Post autor: mariusz2123 » 16 mar 2010, 01:10

Witam panowie



Sprawa wyglada tak:

Auto bardzo ciezko zapala w szczegolnosci jak jezdze na gazie i zgasze samochod a pozniej chce go zapalic na benzynie bo nie mam mozliwosc zapalania odrazu na gazie zawsze na beznzytnie po dodaniu gazu i osiagnieciu 2tys obr przezuca na gaz.

Jesli jezdze na samej beznzynie czy zimny czy cieply i go zgasze to zapali czasem sie zdazy ze tez ma ciezko ale zadziej. Natomiast jesli jezdze na gazie i pozniej chce go odpalic to juz mam problem kreci i kreci az wkoncu odpala i obrotomierz dostaje jazdy do gory do dolu do gory do dolu az sie usabilizuje na minimalnie powyzej 10 i pochwili czuc jak nierowno pracuje silnik delikatnie trzesie samochodem jest to nei duze ale wyczuwalne czasem wogoel po odpaleniu odrazu zgasnie zapale i nagle bec gasnie ponownei odpalam i jest ok a czasem nawet jhak zapali to nie ma sily wogole dodaje gazu a on tak jakby zaduszony nic nie reaguje i spada z obrotow az zgasnie

Swiece wymienione na ngk trojelektrodowe

Nowa kopulka boscha

Nowy palec jakis zamiennik ale solidny

Nowe przewody sentecha

nowy niebieski c zujnik nie oryginal a zamiennik ale chyba powinien smigac

byl urwany kabel w kostce od wtrysku rozruchowego zostal dolutowany

wtrysk rozruchowy sprawny sika benzyna na zimnym i po odlaczeniu niebieskiego czujnika

sprawdzalem przekaznik nr 30 luty cale natomiast blaszka jest wyraznie przegrzana, przewod laczacy platyny i zwoj jest takze przegrzany

samochod tak samo pali i nei zapala czy przekaznik jest wlozony czy go nie ma

pompa paliwa jest slyszalna po przekreceniu kluczyka

filtra paliwa nie zmienialem jeszcze pewnie zasyfiony

parownik zostal rozebrany na czesci wymyty i zostaly zmienione gumy i membrana byl strasznie zasyfiony jakas smola czy czyms ale juz czysty


regulator cisnienia paliwa po dluzszej jezdzie w wezyku laczacy przepustnice z regulatorem mozna znalesc troche paliwa

i co najwazniejsze na gazie swiece sa biale

na benzynie swiece zakopcone

na analizie spalin gaz w norminei do 3.5% mial 0,5% natomiast benzyna przekracza norme trzykrotnie powyzej 10 ewidetnie zalewa i nei przepala

po regulacji sruba doplywu powietrza na przeplywomierzu analizator pokazal 4.5% do normy jeszcze daleko ale zjechalem z 10 ale i tak nci to nie daje samochod nie ma kopa i na beznzynie ewidetnie nei przepala

auto podpielem pod vag i wyskoczyly bledy ale to byly jeszcze stare bledy ktore wykasowalem i jest czysto polatalem nim troche km i nie ma bledow

sonda jest ok vag nic nie wywalil napenwo reaguje ale nie wiem czy dobrze odczytuje bo na gazie zaczal palic wiecej w okolicach 14 litrow w cyklu mieszanym miasto trasa

benzyne zre na potege

sonda jest nei oryginalna i smiga juz jakies 2 lata made in china kabel takze nie byl odpowiednio skracany tylko wsadzilem tak jak przyszla

katalizatora nie ma wyciety

akumulator nowka kreci ostro regulator napiecia sprawny


i szukam panowie pomocy z tym problem wymienilem posprawdzalem i niby ok ale nadal kopci swiece na pb zre paliwo i gaz nie ma kopa jak na 115km i przedewszystkim nie pali na strzal a kiedys pieknie palil


dzieki za cenne rady ktore pomoga mi rozwiklac zagadke audi 80 b4 2.0e 115km 92rok abk z gazem:)

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 17 mar 2010, 11:45

mariusz2123 pisze:Auto bardzo ciezko zapala w szczegolnosci jak jezdze na gazie i zgasze samochod a pozniej chce go zapalic na benzynie bo nie mam mozliwosc zapalania odrazu na gazie zawsze na beznzytnie po dodaniu gazu i osiagnieciu 2tys obr przezuca na gaz.

Jesli jezdze na samej beznzynie czy zimny czy cieply i go zgasze to zapali czasem sie zdazy ze tez ma ciezko ale zadziej. Natomiast jesli jezdze na gazie i pozniej chce go odpalic to juz mam problem kreci i kreci az wkoncu odpala i obrotomierz dostaje jazdy do gory do dolu do gory do dolu az sie usabilizuje na minimalnie powyzej 10 i pochwili czuc jak nierowno pracuje silnik delikatnie trzesie samochodem jest to nei duze ale wyczuwalne czasem wogoel po odpaleniu odrazu zgasnie zapale i nagle bec gasnie ponownei odpalam i jest ok a czasem nawet jhak zapali to nie ma sily wogole dodaje gazu a on tak jakby zaduszony nic nie reaguje i spada z obrotow az zgasnie
mam ten problem co ty tyle ze tylko z zapalaniem auto jezdzi na benzynie ok moc wszystko ok
tez szukam wskazówek dotyczących cieżkiego palania na pb po zgaszeniu na lpg
problem jest chyba w zbyt bogatej mieszance przy rozruchu(resztki gazu w dolocie), gdy auto pracuje na gazie zgas go odpinając przewód elektrozaworu i odpal na pb jezeli auto lepiej zapali problem jest w lpg
co do zalewania silnika na benie to po pierwsze sonda,odłącz ja i sprawdz czy jest poprawa jesli tak sonda do wymiany,moze wtryskiwacz rozruchowy leje lub niebiebieski czujnik do wymiany sprawdz rezystancje,piszesz ze przekaznik uszkodzony wymien go lub popraw luty.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl