Witam
Kiedyś zdarzyło mi się że silnik spalał dużo paliwa i falowały obroty, popatrzyłem pod maskę a tam wtryskiwacz (o ile dobrze to nazywam bo się nie znam) był wyciągnięty lekko z bloku silnika. Drugi też 'wyszedł' za pociągnięciem małego palca.
Pojechałem do mechanika, założył takie małe uszczelki, wbił, pochodziło 2 tyg i znowu oba wypadły. A gumki wpadły pewnie do środka. Założył nowe wbił. Jakoś się to trzyma.
Ale te dwa wtryski feralne jak złapię dłonią to mogę je lekko poruszać na boki, nie są takie sztywne jak dalsze dwa. Czuje że jakbym trochę mocniej pociągnął to by znowu wypadły. Dalsze dwa siedzą jakby je diabeł trzymał. Założyłem opaski w razie w ale chciałbym coś lepszego poradzić niż ta prowizorka
http://i40.tinypic.com/21bved1.jpg
Co może być przyczyną tego że te wtryskiwacze nie siedzą sztywno? Jakie mogą być tego konsekwencję?
Planuje założyć gaz i chce mieć tu wszystko tip top.
Pozdrawiam
[2.0 16V 6A] 2 Wtryskiwacze nie trzymają się bloku silnika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
http://etka.auto2.ru/epc/cat/au/A80/199 ... 9/1110135/
Numery 13, 15, 14
Sprawdź czy w jakim stanie są mosiężne lub plastikowe wkładki wtryskiwacza.
Numery 13, 15, 14
Sprawdź czy w jakim stanie są mosiężne lub plastikowe wkładki wtryskiwacza.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
13, 14 i 15 to są właśnie te uszczelki (o-ring) jest ich właśnie kilka.
Te krótsze liczby z iksami pomiędzy to ich wymiary.
11 i 12 to są te wkładki (kosztują jakieś 20zł za sztukę w ASO), tylko nie wiem czy one są mosiężne czy z "plastiku", z takimi wtryskiwaczami miałem odczynienia tylko przy NG tylko że tam jest to osadzenie jednoczęściowe.
Nie masz tam żadnego elementu który by trzymał wtryskiwacze na miejscu bo na tym schemacie 10 to właśnie jest taki uchwyt.
I napisz z którego roku masz auto bo na tej stronie na którą dałem link jest wybrany 91r co prawda silnik 6A ale może w którychś latach produkcji były jakieś zmiany.
Te krótsze liczby z iksami pomiędzy to ich wymiary.
11 i 12 to są te wkładki (kosztują jakieś 20zł za sztukę w ASO), tylko nie wiem czy one są mosiężne czy z "plastiku", z takimi wtryskiwaczami miałem odczynienia tylko przy NG tylko że tam jest to osadzenie jednoczęściowe.
Nie masz tam żadnego elementu który by trzymał wtryskiwacze na miejscu bo na tym schemacie 10 to właśnie jest taki uchwyt.
I napisz z którego roku masz auto bo na tej stronie na którą dałem link jest wybrany 91r co prawda silnik 6A ale może w którychś latach produkcji były jakieś zmiany.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Witam
przyszły mi części wyglają tak:
http://img231.imageshack.us/img231/5540/img0209h.jpg
http://img717.imageshack.us/img717/35/img0210c.jpg
Narazie nie mam pojęcia zielonego które wchodzi w co, zwłaszcza to metalowe coś. Nic do siebie nie pasuje. Nie wiem jeszcze jak to wygląda w środku. Pewnie będzie trzeba odkręcić kolektor, niestety ja jestem za lewy na to i pewnie podwiozę to do mechanika. Też mi tak radzicie?
Od góry tego raczej nie odkręce.
przyszły mi części wyglają tak:
http://img231.imageshack.us/img231/5540/img0209h.jpg
http://img717.imageshack.us/img717/35/img0210c.jpg
Narazie nie mam pojęcia zielonego które wchodzi w co, zwłaszcza to metalowe coś. Nic do siebie nie pasuje. Nie wiem jeszcze jak to wygląda w środku. Pewnie będzie trzeba odkręcić kolektor, niestety ja jestem za lewy na to i pewnie podwiozę to do mechanika. Też mi tak radzicie?
Od góry tego raczej nie odkręce.