Witam serdecznie!
Ostatnimi czasy guma łącząca przepływomierz z przepustnicą w moim autko poszła w diabły. Jako że nowa kosztuje 408 zł znalazłem używaną na Allegro. I teraz robi się ciekawiej.
Z tej gumy, wychodzą dwa węże, jeden króciutki do grzyba na pokrywie zaworów (regulator ciśnienia, czy jakoś tak) no i ten drugi, który jest istotą posta.
Otóż w gumie, którą miałem do tej pory, ten otwór był zatkany (sądziłem, że oryginalnie, ale teraz już wiem, że tak nie było) i nie wiem gdzie ten wąż powinien prowadzić. A przede wszystkim, czemu został zatkany?
Podejrzewam, że zostało to zmajstrowane przy okazji zakładania instalacji gazowej. Mam instalację II gen. z kompensacją.
Podsumowując, pytanie brzmi: Do czego powinien iść ten wężyk, czemu mógłby być odłączony, a co za tym idzie, czy powininem to tak zostawić, czy jednak podłączyć?
Z góry dzięki za pomoc!
PS: Nie ukrywam, że przydałby się jakiś schemacik, bądź zdjęcie.
[Coupe b4 ABK] Gdzie prowadzi wężyk od dolotu?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli masz LPG z kompensacją to tam zapewne był podłączony silniczek krokowy. Ale jako że gdy masz mikser tuż przed przepustnicą to krokowy podawałby przy pracy na gazie czyste powietrze zubożając mieszankę.
Dlatego zapewne teraz jest podłączony do miksera skąd bierze mieszankę powietrze+LPG i podaje ją do silnika.
[ Dodano: 2010-05-18, 18:18 ]
Zaślep ten wolny króciec w gumie na wzór starej i zakładaj.
Dlatego zapewne teraz jest podłączony do miksera skąd bierze mieszankę powietrze+LPG i podaje ją do silnika.
[ Dodano: 2010-05-18, 18:18 ]
Zaślep ten wolny króciec w gumie na wzór starej i zakładaj.