Witam! Nie dawno zaczęły się dziać dziwne rzeczy z moim autkiem, tak samo zachowuje się na PB i LPG. Samochód zaczął palić o 2 litry więcej na 100km, a po puszczeniu gazu wolne obroty zostają na ok 1500 obr/min, czasem po chwili spadają do normalnych, innym razem utrzymują się bardzo długo. Komputer nawet podczas hamowania silnikiem pokazuje spalanie chwilowe 3 l/100km (wcześniej spadało do 0). Proszę o pomoc, krokowiec wyczyszczony, przepływomierz chodzi bez problemów, dzisiaj jeszcze przekaźnik nr. 30, ale co potem sprawdzać? Czekam na jakiś pomysł.
PS. Nie bardzo wiem jak sprawdzić szczelność dolotu, dużych dziur nie ma, ale kilka bardzo małych chyba też może mieć znaczenie.
[80 B4 2.0 ABK + lpg] Wysokie spalanie, wysokie wolne obroty
-
- Forum Audi 80
- Posty: 60
- Rejestracja: 09 mar 2009, 17:43
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
truskawkowy, jak dla mnie to sonda lambda padła, zablokowła się na bogatej mieszance, miałem ten problem w golfie mk2 silnik 1.3 a palił 14L na 100km winna oczywiście sonda, można ją sprawdzić zwykłym miernikiem voltomierzem napięcie powinno się zmieniać 0-1V, komputer gazowy po podpięciu diagnostyki powinien pokazywać prace sondy
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
a kolega to popatrzył na datę tego postum@x1313 pisze:truskawkowy, jak dla mnie to sonda lambda padła, zablokowła się na bogatej mieszance, miałem ten problem w golfie mk2 silnik 1.3 a palił 14L na 100km winna oczywiście sonda, można ją sprawdzić zwykłym miernikiem voltomierzem napięcie powinno się zmieniać 0-1V, komputer gazowy po podpięciu diagnostyki powinien pokazywać prace sondy