Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8S PM 90KM] Czerwona kontrolka oleju

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
cru3llo
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[B3 1.8S PM 90KM] Czerwona kontrolka oleju

Post autor: cru3llo » 17 lip 2010, 12:25

Witam serdecznie. Mam problem z moją 'czarną perła'. Mianowicie przed chwilą odpaliłem i już miałem wybrać się na wycieczkę, kiedy ze zdumieniem spostrzegłem, że świeci mi się czerwona kontrolka od oleju. Co może być przyczyną? Dodam, że nie znam się zbytnio na tym, ale oto co zaobserwowałem - poziom oleju w normie, poziom płynu chłodniczego też. Lekka wilgoć pod klawiaturą - nie wiem czy to olej czy coś innego w każdym razie brązowe, poza tym lekko 'spocony' na osłonie przy wlewie oleju (przy tych śrubach mocujących (sorki za mało fachowy język ;). Czy to problem z uszczelką pod głowicę? A może pod klawiaturą? ne pojechałem na tę wycieczkę (40km) bo bałem się poważniejszej awarii. Do mojego mechaniora mam jakies 5km i też się trochę obawiam. Aha - ostatnia rzecz - jak przygazowałem na jałowym to powyżej 2000 obr. poczyłem jakby zgrzytanie pod pedałem gazu :( silnik chodzi równo - to tyle. Dzięki wielkie z góry za pomoc i podpowiedzi. Pozdrawiam

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: serial28 » 17 lip 2010, 12:59

Sprawdź czujnik oleju (znajduje się przy filtrze oleju_) Może się po prostu skończył.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: Przemo80b3 » 17 lip 2010, 20:33

serial28 pisze:Sprawdź czujnik oleju (znajduje się przy filtrze oleju_) Może się po prostu skończył.