[80 b4 ]ciężko odpalić po nocce
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 paź 2010, 12:35
[80 b4 ]ciężko odpalić po nocce
Witam Wszystkich szukałem na forum ale nie znalazłem. od dłuższego czasu mam kłopot z odpaleniem auta <osohozi> po każdej nocce niby odpala ale muszę znacznie dłużej kręcić rozrusznikiem i nie było by z tym problemu gdyby nie nadchodząca zima.proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 11 mar 2011, 09:30 przez piotrwielki, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Re: 80 b4 ciężko odpalić po nocce
A jak już odpali to równo pracuje?piotrwielki pisze:Witam Wszystkich szukałem na forum ale nie znalazłem. od dłuższego czasu mam kłopot z odpaleniem auta <osohozi> po każdej nocce niby odpala ale muszę znacznie dłużej kręcić rozrusznikiem i nie było by z tym problemu gdyby nie nadchodząca zima.proszę o pomoc
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Zacząłbym od tego... Jaki przebieg... czy jest LPG...kiedy miał ostatni serwis?
Powodów może być wiele. Począwszy od prostych spraw jak nieszczelny dolot poprzez zużyte świece, kable WN czy kopułki po brak kompresji silnika.
Moja rada... Sprawdź stan filtra powietrza, kabli WN i świec. Jeśli masz instalację LPG to pytanie jak odpalasz czy na Pb czy na LPG. Jeśli nie masz to kolejnym krokiem będzie poszukanie ewentualnej nieszczelności w układzie dolotowym (podstawa gaźnika - poruszaj obudową filtra podczas pracy silnika i usłyszysz ewentualne syczenie). Idąc dalej...gdyby to nie pomogło warto by sprawdzić filtr paliwa czy nie jest zasyfiony oraz czy pompka paliwa daje radę doładować tyle paliwa do gaźnika aby mógł odpalić przy zwiększonej dawce paliwa (zimny silnik=ssanie a co za tym idzie więcej paliwa i więcej powietrza)
Powodów może być wiele. Począwszy od prostych spraw jak nieszczelny dolot poprzez zużyte świece, kable WN czy kopułki po brak kompresji silnika.
Moja rada... Sprawdź stan filtra powietrza, kabli WN i świec. Jeśli masz instalację LPG to pytanie jak odpalasz czy na Pb czy na LPG. Jeśli nie masz to kolejnym krokiem będzie poszukanie ewentualnej nieszczelności w układzie dolotowym (podstawa gaźnika - poruszaj obudową filtra podczas pracy silnika i usłyszysz ewentualne syczenie). Idąc dalej...gdyby to nie pomogło warto by sprawdzić filtr paliwa czy nie jest zasyfiony oraz czy pompka paliwa daje radę doładować tyle paliwa do gaźnika aby mógł odpalić przy zwiększonej dawce paliwa (zimny silnik=ssanie a co za tym idzie więcej paliwa i więcej powietrza)