Teraz pytanie zaczyna sie zima, temperatura spada, Audi jest ganiane na trasie do pracy, nie po miescie, 16 km w jedna strone czyli powinno miec 90stponi zegarowych, ale jest niedogrzane i ma jakies 80-85 wg. zegara i znowu pewnie bedzie sie skraplac wilgoc w gorne partie silnika w wiekszych ilosciach niz u innych. Obstawiam wiec termostat, bo sie wolno nagrzewa, chocaiz najpierw robi sie cieply gorny a potem dolny waz, tylko w tym czasie wskazowka na wskazniku temperatury za mocno sie nie wychyla jakies 50-60 stopni, a chyba temperatura otwarcia wynosi 87 stopni bodajze, kupilem wiec termosat WAHLER w sobote biore sia za wymiane, co jescze moze byc przyczyna tego nadmiernego osazdania sie mazi bo napewno niedogrzanie?
Jezdze na oleju ELF mineral, jak nie pomoze zmiana termostatu zmieniam olej na polsyntetyk, czujnik zegara wydaje sie byc dobry bo gdy na postoju pracuje juz jakis czas i dojdzie do bodajze 110 stopni to wlacza sie wentylator.
Ale sie rozpisalem

Spojrzcie koledzy na to swoimi oczyma i dajcie jakis nowy pomysl. :roll: