Jak w temacie. Czy w tym samochodzie jest coś takiego jak tryba awaryjny i jak to wyłączyć?
Chodzi o to że nie załancza sie pompa paliwa i nie ma iskry i cały czas działaja światła awaryjne po przekręceniu kluczyka których nie da sie wyłączyć
Przekażnik od zapłonu działa (słychać stuk po przekreceniu kluczyka i przy nacisnieciu padału gazu)
[1.8 PM] Tryba awaryjny
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
Zacznijmy może po kolei.
Kopiłem ten samochód nieodpalający, bez akumulatora właściwie miał być on przeznaczony na części gdyż w moim samochodzie padł silnik. Poprzedni właściciel powiedział że jest w nim jakaś usterka instalacji elektrycznej, sam coś tam sprawdzał ale mu sie nic nie udało wieć z braku czasu i chęci sprzedał samochód. A że ja trochę znam się na elektronice myslałem że szybko sobie z tym poradzę, niestety tak się nie stało (Trochę ogranicza mnie brak czasu) Poprzedni właściciel powypinał wszystkie przekaźniki i kostki ze skrzynki bezpieczników więc musiałem sobie jakoś z tym poradzić.
Użyłem do tego diagramu:
I teraz wymienię wszystkie rzeczy jakie zauważyłem przy elektryce:
- Nie załancza się pompa paliwa
- Po wstawienuu przekaźnika nr 7 załancza się odrazu klakson i światła awaryjne
- PRzekąźnik odciążający styk X działa poprawnie, po przekreceniu klucczyka w pozycję 1 słychać Stuk, tak samo przy kreceniu rozrusznikiem.
- Brak iskry ( Styk 15 cewki zapłonowej i masa = 12,3V także tu zasilanie cewki jest)
- Zasilanie modułu w lewym słupku jest (styk 2 brązowy i styk 4 czarny = 12.3V)
-Słychać tykanie w przekaźniku pompy paliwa po wcisnięciu pedału gazu
Kopiłem ten samochód nieodpalający, bez akumulatora właściwie miał być on przeznaczony na części gdyż w moim samochodzie padł silnik. Poprzedni właściciel powiedział że jest w nim jakaś usterka instalacji elektrycznej, sam coś tam sprawdzał ale mu sie nic nie udało wieć z braku czasu i chęci sprzedał samochód. A że ja trochę znam się na elektronice myslałem że szybko sobie z tym poradzę, niestety tak się nie stało (Trochę ogranicza mnie brak czasu) Poprzedni właściciel powypinał wszystkie przekaźniki i kostki ze skrzynki bezpieczników więc musiałem sobie jakoś z tym poradzić.
Użyłem do tego diagramu:
I teraz wymienię wszystkie rzeczy jakie zauważyłem przy elektryce:
- Nie załancza się pompa paliwa
- Po wstawienuu przekaźnika nr 7 załancza się odrazu klakson i światła awaryjne
- PRzekąźnik odciążający styk X działa poprawnie, po przekreceniu klucczyka w pozycję 1 słychać Stuk, tak samo przy kreceniu rozrusznikiem.
- Brak iskry ( Styk 15 cewki zapłonowej i masa = 12,3V także tu zasilanie cewki jest)
- Zasilanie modułu w lewym słupku jest (styk 2 brązowy i styk 4 czarny = 12.3V)
-Słychać tykanie w przekaźniku pompy paliwa po wcisnięciu pedału gazu