Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] awaria uszczelka głowicy...?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Woyto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 05 mar 2008, 11:54
Lokalizacja: Roźwienica

[B4 ABK] awaria uszczelka głowicy...?

Post autor: Woyto » 24 lut 2011, 11:21

Witam Wszystkich....zwiedziłem wiele postów na ten temat ale nie jestem pewien co do mojej diagnozy i prosze o opinię w tym temacie. Od co najmniej roku zaczynało mi delikatnie duć węże od chłodnicy, póżniej górny najgrubszy dostał dziurkę i trochę ciekł płyn. kupiłem kolejną używkę i po pewnym czasie to samo , wymieniłem korek zbiorniczka ale to nie wiele zmieniło - opuchlizny powoli wracały ale nie na tyle żeby drzeć głowice do czasu gdy auto na zimnym silniku kulało na jeden baniak i po lekkim przygazowaniu słychać przemieszczające się powietrze w przewodach, po rozgrzaniu chodzi równo na gazie a benz nadal nierówno . no i spalanie wzrosło. temperature łapie prawidłowo jak na zimę.

Zauważyłem że na pierwszym cylindrze jakby nie spala paliwa bo świeca mokra i ślimaczyło lekko wokół. Na tym właśnie nierówno chodzi........czy poszła uszczelka z 1na drugi bo na zewnątrz nic nie widać i ani w oleju ani w płynie nie ma 2 stanów...nie dziwne ??

Dziękuję za spostrzeżenia....pozdrawiam

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 24 lut 2011, 13:06

Nie widać żeby mieszało płyn z olejem, a stan płynu ciągle jest ten sam?

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 24 lut 2011, 14:37

To że nie widać zmian w stanach płynów nie znaczy że wykluczamy uszczelkę.Szczelina może być na tyle mała że ciśnienie płynu mające 1atm nie jest w stanie się poprzez nią przedrzeć.Skoleji 11atm sprężania mieszanki spokojnie wypycha przez nią gazy do układu chłodzenia.

[ Dodano: 2011-02-24, 14:38 ]
Woyto pisze:temperature łapie prawidłowo jak na zimę.
Zerknij jeszcze na dolny wąż chłodnicy-jeśli jest gorący to termostat można wykluczyć.

Awatar użytkownika
Woyto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 05 mar 2008, 11:54
Lokalizacja: Roźwienica

Post autor: Woyto » 24 lut 2011, 14:55

Stan płynu i oleju jest niezmienny.
PICEK1-Dzięki za info.
Jak najbardziej biore pod uwagę uszczelkę i regenerację głowicy przy okazji...ale objawy delikatne w tym przypadku-przynajmniej nie musze nagle holować auta z ulicy bo cały czas jest na chodzie.
Dolny wąż OK-ciepły czyli płyn krąży.

Po niedzieli zedre głowice i dam znać gdzie uszczelka "poszła"

Dzięki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl