[ B3 1.8s] Problemy z temperatura
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 mar 2011, 14:50
- Lokalizacja: Radom
[ B3 1.8s] Problemy z temperatura
Witam .. Mam problem Z moją 80-tka
Jak jechałem w Góry silnik po przejechaniu jakis 110 km zaczoł łapać temperature 110 stopni
i musiałem sie zatrzymywac co jakic czas aby silnik ostudzic kied odkreciłem korek z płynem chłodzacym Płyn bi bulgotał i sie wylewał kiedy po dojechaniu na miejsce rozładowałem auto normalnie przy jezdzie auto ma temperature 100 do 102 98 stopni wacha sie Nie wiem coto Moze byc ?? Chłodnica była goraca a wentylator niedziałał nie mam pojecia co to moze byc.. Z gory dzieki:) Chciałbym to zrobic przed latem bo skoro w zime w najwieksze mrozy mam taka temperature to w latonie pojezdze ..
Jak jechałem w Góry silnik po przejechaniu jakis 110 km zaczoł łapać temperature 110 stopni
i musiałem sie zatrzymywac co jakic czas aby silnik ostudzic kied odkreciłem korek z płynem chłodzacym Płyn bi bulgotał i sie wylewał kiedy po dojechaniu na miejsce rozładowałem auto normalnie przy jezdzie auto ma temperature 100 do 102 98 stopni wacha sie Nie wiem coto Moze byc ?? Chłodnica była goraca a wentylator niedziałał nie mam pojecia co to moze byc.. Z gory dzieki:) Chciałbym to zrobic przed latem bo skoro w zime w najwieksze mrozy mam taka temperature to w latonie pojezdze ..
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 16:43 przez Dajmos_Audi80, łącznie zmieniany 2 razy.
Popraw tagi
Temat nie raz poruszany. Skoro chłodnica była gorąca więc termostat się otwiera. Teraz pozostaje sprawdzić wentylator i włącznik wentulatora (włącznik wkręcony jest w chłodnice), ściągasz wtyczke z włącznika i wkładzas coś we wtyczke zeby zewrzeć piny. Jeśli wentylator zacznie pracować to czujnik w chłodnicy do wymiany. Jeśli nie to sprawdź czy w tej wtyczce jest napięcie. Do sprawdzenia też bezpiecznik wentylatora nr 5 i nr 20 w skrzynce bezpieczników.
Temat nie raz poruszany. Skoro chłodnica była gorąca więc termostat się otwiera. Teraz pozostaje sprawdzić wentylator i włącznik wentulatora (włącznik wkręcony jest w chłodnice), ściągasz wtyczke z włącznika i wkładzas coś we wtyczke zeby zewrzeć piny. Jeśli wentylator zacznie pracować to czujnik w chłodnicy do wymiany. Jeśli nie to sprawdź czy w tej wtyczce jest napięcie. Do sprawdzenia też bezpiecznik wentylatora nr 5 i nr 20 w skrzynce bezpieczników.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 mar 2011, 14:50
- Lokalizacja: Radom
numer 20 czy jakiś tam inny to jest tylko numer bezpiecznika, by można je było przypisać danemu elementowi w samochodzie, natomiast wartość 30 która jest na bezpieczniku to wartość jaką ma sam bezpiecznik, podawana jest w A (amper). Każde urządzenie elektryczne ma swoje zapotrzebowanie na natężenie prądu i w zalerzności ile to urządzenie potrzebuje, takiego dostaje bezpiecznika. A sam włacznik wentyla jest wkręcony w chłodnicę, i podpięty jest do niego przewód. Wystarczy zerknąć na chłodnicę od strony silnika. Stojąc przed samochodem, po lewej poniżej połowy chodnicy.
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 mar 2011, 14:50
- Lokalizacja: Radom
wyciąg po prostu wtyczkę z chłodnicy i połącz jakimś kablem / śrubokrętem po prostu czymśkolwiek piny od kabla idące do właśnie tego tzw. włącznika jeżeli wtedy wentylator się uruchomi będzie wiadomo że to wina w/w "włącznika ? " a znajduje się on patrząc z przodu samochodu czyli jak "dźwigniesz maskę" z lewej strony chłodnicy "takie badziewie mosiężnie z podłączonymi kablami
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 mar 2011, 14:50
- Lokalizacja: Radom