Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABT] Tuning silnika z 90 do 115 PS

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
marcin_juri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 06 sty 2007, 12:10
Lokalizacja: raciechowice

[2.0 ABT] Tuning silnika z 90 do 115 PS

Post autor: marcin_juri » 07 sty 2007, 17:26

witam chciałem was zapytać czy jeśli mam audi z silnikiem 2.0 90ps to czy jest możliwość zrobienie z tego silnika tej wersji 2.0 115ps poprzez wymiany np. mojego wtrysku na wtrysk z tego mocniejszego 2.0 lub poprzez podobne zmiany i czy potrzebny jest do tego jeszcze komputer i czy to sie wogule opłaca z góry dzięki za pomoc :-)
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2013, 12:47 przez marcin_juri, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 07 sty 2007, 19:14

marcin_juri pisze:czy jest możliwość zrobienie z tego silnika tej wersji 2.0 115ps poprzez wymiany np. mojego wtrysku
Jest możliwość.
marcin_juri pisze:to sie wogule opłaca
Nie opłaca. :-)

Awatar użytkownika
RAFAL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 83
Rejestracja: 05 sty 2007, 20:32
Lokalizacja: OLSZTYN,HOOPTE

Post autor: RAFAL » 07 sty 2007, 20:06

a chlopaku wejdz na allegro i na tuning zobacz bo widzialem cos jak chip za okolo 90 zeta .nie wiem czy to dobre ale tezmnie to zainteresowało :mrgreen:

mrx1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 22 gru 2006, 13:32
Lokalizacja: pruszków

Post autor: mrx1983 » 07 sty 2007, 20:14

Maroonio pisze:ten cały chip to jest rezystor zakładany na czujnik temperatury przez co komputer daje więcej paliwa bo myśli że zimny jest.
no wlasnie,a na wolumenie ten rezystor pewno kosztuje 3 pln :-D
zamiast chipa lepiej wsadzic do samochodu jakas fajna kobite :-) to jest dopiero tuning ;-D
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2013, 12:43 przez mrx1983, łącznie zmieniany 1 raz.

UFOtm
Moderator
Moderator
Posty: 1240
Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
Imię: Michał
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: UFOtm » 11 sty 2007, 15:07

:arrow: roznica tych 25 koni i 20nm jest taka ze przyspieszenie rozni sie o dlugosc samochodu na odcinku prostej a predkosc maksymalna o 18km/h wiec nie wiem po co...zabieg za 4000tys zlotych to juz lepeiij wrzucic 2,3 20v albo jak chcesz nowsza konstrukcje to jakis 1,8 turbo ale ja chce 5 cylindrowca wiec wybieram te pierwsza opcje, pozatym 20v lepiej wyglada pod maska a z kompresorem bedzie jeszcze ladniej i szybciej banglal :P

sebolec
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 02 sty 2007, 20:16
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: sebolec » 11 sty 2007, 17:09

UFOtm dobrze mówi. Tuning silnika z 90 na 115 za tę cenę to się w ogóle nie opłaca. Lepiej odłożyć, poczekać aż auto stanie się klasykiem i wtedy zrobić swap dla własnej satysfakcji.

Zablokowany

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl