Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT+LPG] Zbyt wysoka temperatura po zamontowaniu gazu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Stocek2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 02 paź 2011, 13:07
Lokalizacja: Chełm/Lubelskie

[B4 ABT+LPG] Zbyt wysoka temperatura po zamontowaniu gazu

Post autor: Stocek2 » 13 sty 2012, 20:51

Mam problem tego typu:
Niedawno założyłem gaz. Jest zima,a wentylator w moim Audi załącza się zbyt często..
Na postoju po dłuższej jeździe wentylator moim zdaniem zbyt szybko się włącza,tj.silnik zbyt szybko się nagrzewa. Potrafi się załączyć również w czasie jazdy przy wyższych prędkościach (150km/h). Chyba to nie jest normalne...
Proszę o doradzenie co może być tego przyczyną.
Termostat zmieniony na nowy Wahlera.

Strach się bać co by było w lecie,wentylator pracowałby chyba non stop.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 13 sty 2012, 21:06

Mozę kupiłeś uszkodzony termostat i jest cały czas zamknięty wahler to szrot moje zdanie
jaką temperature masz na zegarach jak już sie silnik nagrzeje trzyma 90 stopni
druga rzecz czujnik temperatury od wentylatorów jest uszkodzony

Stocek2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 02 paź 2011, 13:07
Lokalizacja: Chełm/Lubelskie

Post autor: Stocek2 » 13 sty 2012, 21:14

Ale przed zamontowaniem gazu wszystko było ok. Problemy z temp. miałem już wcześniej i wtedy nie dogrzewało silnika przez termostat,po wymianie (jakieś 1,5 temu) było ok. Ostatni założyłem gaz i wtedy zaczęły się te problemy tym razem z za mocnym nagrzewaniem się. Po odebraniu od fachowców od gazu i zauważeniu problemu odpowietrzyłem układ bo myślałem,że tu leży przyczyna,ale nic z tego..
Co do czujników to są dobre,bo podczas spokojnej jazdy trzyma temperaturę minimalnie powyżej 90.Wentylator załącza się też przy odpowiedniej temperaturze,ale sęk w tym,że po zatrzymaniu się i postoju z włączonym silnikiem robi to zdecydowanie za szybko,no i tak jak wspomniałem prędkość 150-wentylator działa...a przecież temperatura otoczenia wysoka nie jest.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 02 lut 2012, 14:08

Na moje oko gazownik zwalił ogrzewanie parownika i wpiął przewody chłodnicze nie tam gdzie trzeba. U mnie jest tak, że idą sobie dwa przewody do grodzi przy silniku. Zasilają one nagrzewnicę. I tam pozakładane są trójniki. Jeden to zasilanie a drugi to odpływ. A ty skąd masz zasilanie ogrzewania parownika?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl