jak w temacie audi juz od jakiegos czasu fiksuje:( czasami jedzie dobrze i az chce się jechac dalej a czasmi to gul mi wychodzi
jak się jedzie po trasie wszystko jest ok, problemy pojawiaja sie jak się wjedzie np w teren zabudowany... zaczyna szarpać, faluja obroty, wrzucam na luz i cegła do odcinki przez 5 od 10sek i na chwile przechodzi po czy powtórka z rozrywki. Strasznie to irytujące
jak sie wyjedzie na trase to jedzie normalnie...
doram ze kable swiece i kopułka i palec wymienione na markowe czesci a nie zadne no name, wymieniony regulator cisnienia paliwa i sonda, filtr tez nowy i nic nie pomogło
dzieje się tak nie tylko zima...
silnik dobrze pali, spalanie też na przyzwoitym poziomie....tylko to szarpanie
vag tez błędów nie pokazuje:(
podpowiedzcie coś bo sie juz kończą pomysły
[B4 ABK] nie równo pracuje i szarpie
:mrgreen: wartości już zmam teraz trzeba jeszcze tylko ustalić albo doświadczalnie tzw macajewem pomiedzy którymi pinami ale to już pikuś <ok>
choć nie wydaje mi się aby to była wina potencjometru
[ Dodano: 2012-02-09, 07:25 ]
potencjometr przepustnicy sprawdzony wszystko ok <lol> problem chyba zlokalizowany 8-) zaśniedziałe styki na złączy potencjometru :roll: wyczyszczone zasikane i narazie jest ok <rotfl>
[ Dodano: 2012-02-10, 16:16 ]
:-| przedwczesna radość <buu> dalej prycha jak się z trasy wjedzie w teren zabudowany... mi już ręce opadły i skończyły się pomysły
:roll: co jeszcze sprawdzić???
[ Dodano: 2012-02-13, 20:25 ]
:-o nie wiedzialem co jeszcze i na forum tez nikt nic nowego nie podsuną więc znalazłem dzisiaj chwile i zaczołem od początku wyjełem z audiczki przepustnice przepływomierz krokowca słynny przekaźnik nr30
8-) powoli i systematycznie wykluczalem elementy <osohozi>
przepustnica wyczyszczona i sprawdzony potencjometr (płynna zmiana rezystancji w całym zakresie zmiany wychylenia) wiec wszystko wporzadku <lol>
krolowiec przepukany <ok> profilaktycznie napewno nie zaszkodzi
przekaźnik przelutowany a styk wyczyszczone <ok>
przepływomierz i tu pojawiają się moje obawy początkowa wartość rezystancji wynosi ok160omów i z miare wychyłu klapy zaczyna ładnie miarowo rosnać aż do mniej więcej 1/2 wychyłu i ty zaczynają sie zawirowania bo wartość rezystancji wynosi ok 900omów po czym w miare wzrostu wychyłu spada i znowy rośnie i przy max wychyleniu ma wartość ok 1.1K omów
nie podoba mi sie te zawirowanie w połowie wychyłu i tu moje pytanie czy tak powinno być :?: :?: :?:
[ Dodano: 2012-02-17, 20:15 ]
:mrgreen: problem rozwiązany <urodziny>
PRZEPŁYWOMIERZ!!!
<osohozi> pomyślałem naprawie
poczytałem trochę na forum i przyznam szczerze ze to co znalazłem zbiło mi wątrobe
co za łeb napisał walnąć młotkiem...
równie dobrze można siebie walnąć młotkiem w głowę i zobaczyć czy audi przeszło 8-)
można w prosty sposób przy użyciu prostych narzędzi dać swojemu przepływomierzowi "DRUGIE ŻYCIE)...bez używania młotka:)
zrobię foto instrukcję i wrzucę jak znajdę chwilę 8-)
choć nie wydaje mi się aby to była wina potencjometru
[ Dodano: 2012-02-09, 07:25 ]
potencjometr przepustnicy sprawdzony wszystko ok <lol> problem chyba zlokalizowany 8-) zaśniedziałe styki na złączy potencjometru :roll: wyczyszczone zasikane i narazie jest ok <rotfl>
[ Dodano: 2012-02-10, 16:16 ]
:-| przedwczesna radość <buu> dalej prycha jak się z trasy wjedzie w teren zabudowany... mi już ręce opadły i skończyły się pomysły
:roll: co jeszcze sprawdzić???
[ Dodano: 2012-02-13, 20:25 ]
:-o nie wiedzialem co jeszcze i na forum tez nikt nic nowego nie podsuną więc znalazłem dzisiaj chwile i zaczołem od początku wyjełem z audiczki przepustnice przepływomierz krokowca słynny przekaźnik nr30
8-) powoli i systematycznie wykluczalem elementy <osohozi>
przepustnica wyczyszczona i sprawdzony potencjometr (płynna zmiana rezystancji w całym zakresie zmiany wychylenia) wiec wszystko wporzadku <lol>
krolowiec przepukany <ok> profilaktycznie napewno nie zaszkodzi
przekaźnik przelutowany a styk wyczyszczone <ok>
przepływomierz i tu pojawiają się moje obawy początkowa wartość rezystancji wynosi ok160omów i z miare wychyłu klapy zaczyna ładnie miarowo rosnać aż do mniej więcej 1/2 wychyłu i ty zaczynają sie zawirowania bo wartość rezystancji wynosi ok 900omów po czym w miare wzrostu wychyłu spada i znowy rośnie i przy max wychyleniu ma wartość ok 1.1K omów
nie podoba mi sie te zawirowanie w połowie wychyłu i tu moje pytanie czy tak powinno być :?: :?: :?:
[ Dodano: 2012-02-17, 20:15 ]
:mrgreen: problem rozwiązany <urodziny>
PRZEPŁYWOMIERZ!!!
<osohozi> pomyślałem naprawie
poczytałem trochę na forum i przyznam szczerze ze to co znalazłem zbiło mi wątrobe
co za łeb napisał walnąć młotkiem...
równie dobrze można siebie walnąć młotkiem w głowę i zobaczyć czy audi przeszło 8-)
można w prosty sposób przy użyciu prostych narzędzi dać swojemu przepływomierzowi "DRUGIE ŻYCIE)...bez używania młotka:)
zrobię foto instrukcję i wrzucę jak znajdę chwilę 8-)