Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABT] problem z odpaleniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
rallyaro83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 24 paź 2010, 13:22
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

[2.0 ABT] problem z odpaleniem

Post autor: rallyaro83 » 18 lut 2012, 19:39

witam mam problem ze swoim audi stało sie to tak żóna jechała na rezerwie benzynki i brakło jej paliwa po nalaniu paliwa auto odpala i odrazu gaśnie wymieniłem wczoraj filtr paliwa na nowy manna za 66zł i dalej tosamo ściagnołem obudowe filtra i przewody paliwowe paliwo z przewodów po właczeniu leci dawka ok ale jak założe przewód nie widze paliwa w gardzielui nie słysze żeby tam syczało a pompka się załancza słychać co jest grane ??? proszę o pomoc z góry dzięki :-/ :-/ :-/

jasiu198j1

Post autor: jasiu198j1 » 19 lut 2012, 12:37

prawdopodobnie uszkodziłeś pompkę nie podaje wystarczającego cisnienia

rallyaro83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 24 paź 2010, 13:22
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: rallyaro83 » 19 lut 2012, 12:53

myślisz a gdzie znajduje się pompka??

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 19 lut 2012, 13:03

rallyaro83, Pompę paliwa masz w zbiorniku, dostęp do niej będziesz miał pod tylną kanapą.

rallyaro83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 24 paź 2010, 13:22
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: rallyaro83 » 19 lut 2012, 13:08

dzieki panowie a powiedzcie mi na ile procent to pompka ?? a może jak na rezerwie jeździła to zaciągneło jakiś syf i przytkało coś??

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 19 lut 2012, 13:12

rallyaro83, Pusto w baku było to zatarła pompkę, ot i cała filozofia

rallyaro83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 24 paź 2010, 13:22
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: rallyaro83 » 19 lut 2012, 15:03

no i nie macie racji okazuje się że na filtrze uszczelka pękła jedna przy dokręcaniu i popuszczała kolego jak by tak pompka miała sie zatrzeć po jednym braknięciu paliwa to co to by za pompka była hehe

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 19 lut 2012, 16:09

rallyaro83 pisze:jak by tak pompka miała sie zatrzeć po jednym braknięciu paliwa to co to by za pompka była
Masz rację tylko zwróć uwagę na to że pompka już parę ładnych lat pracuje i praca na sucho nawet przez chwilę jej nie służy. Mimo wszystko dobrze że to tylko uszczelka, przynajmniej małym kosztem usuniesz usterkę <ok>

thebarylka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 438
Rejestracja: 18 lis 2009, 13:30
Lokalizacja: Nad Wodą ...

Post autor: thebarylka » 19 lut 2012, 16:31

axell pisze:Pusto w baku było to zatarła pompkę, ot i cała filozofia


podobnie robia użytkownicy lpg mysla ze na gazie beda jezdzic a tu lipa

rallyaro83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 24 paź 2010, 13:22
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: rallyaro83 » 19 lut 2012, 17:14

całe szczeście że to tylko uszczelka dzieki panowie pozdrawiam serdecznie

Awatar użytkownika
olek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 311
Rejestracja: 24 mar 2009, 19:56
Lokalizacja: EZG

Post autor: olek70 » 22 lut 2012, 23:55

Witam.
Dobry gazownik może zrobić tak, że w ABT przy przełączaniu z PB na gaz pompa paliwa zostanie automatycznie wyłączona. W końcu dlaczego ma pracować, skoro jedziemy na gazie.

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 23 lut 2012, 00:26

Powiedziałbym że zły gazownik. Nie powinno się odłączać pompy paliwa ze względu na bezpieczeństwo jazdy w przypadku braku gazu, oraz ze względu na to że płynąca benzyna w przypadku tych silników chłodzi nam membranę regulatora ciśnienia paliwa.

Awatar użytkownika
olek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 311
Rejestracja: 24 mar 2009, 19:56
Lokalizacja: EZG

Post autor: olek70 » 25 lut 2012, 21:49

jaco80,
W przypadku braku gazu przełączysz na PB i pojedziesz dalej. Nie wiem co to ma wspólnego z bezpieczeństwem.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 lut 2012, 10:41

A ma. W przypadku przełączania na Pb silnik zgaśnie. Nim pompka napompuje pewne ciśnienie mija trochę czasu. A o wtryskach paliwa nie wspomnę jak i o odpalaniu na Pb w przypadku zgaszenia na gazie.

Dlatego przyjęto że bezpiecznie jest nie odłączać pompy.

Awatar użytkownika
olek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 311
Rejestracja: 24 mar 2009, 19:56
Lokalizacja: EZG

Post autor: olek70 » 26 lut 2012, 21:57

Z drugiej strony gdy wskaźnik paliwa zawiesi się np. pokazując, że w zbiorniku jest jeszcze paliwo np. 25 procent, żona myśli, że my tankowaliśmy, my myślimy, że żona tankowała i tak sobie jeździmy. W końcu przychodzi moment, że PB się kończy i zacieramy pompę. Taki przypadek miał mój kumpel.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl