Witam.
Jestem od niedawna posiadaczemAudi 80 b3 z silnikiem 1,8 benzyna ( gaźnik).
Powiedzcie gdzie w tym silnku jest odpowietrznik układu chłodzącego.
Kupiłem sobie mądrą książke ale tam niema takiego szczeguliku napisaneg gdzie on się znajduje.
A pozatym może odrazu ktoś mi powie oczywiście jak to wie co może być przyczyną:
Wymieniłem termostat od wskaźnika temperatury zaczeło mi to wariować okazało się że jakimś cudem spalił się stabilaztor napięcia więc go wymieniłem. Wskazówka pokazuje mi 95 - 100 stopni więc już jest coś nie tak bo jak był jeszcze sprawny stary to pokazywało jakieś 80 - 90 później się załączał wentylator.
Wentylator się załącza dalej (sądze że prawidłowo) na wskaźniku temperatura 100 i by było wszystko prawie ok tylko zaczeła mi migać lampka sygnalizacyjna od płyny chłodniczego. Prosze pomóżcie!!!!!
powiedziano mi że odpowietrzenie pomoże,ale niewiem gdzie jest odpowietrznik.
POZDRAWIAM
[80 B3 1,8] Problem z czujnikiem temperatury wskaźnika
[80 B3 1,8] Problem z czujnikiem temperatury wskaźnika
Ostatnio zmieniony 16 sie 2007, 18:24 przez Dj_suchy, łącznie zmieniany 1 raz.
http://pacula.webd.pl/audi_b4/audi_avan ... nik_01.jpg <--- tu masz fotkę z B4 w którym są odpowietrzniki. Jak masz dwie takie metaliczne rurki które wchodzą w stronę szyby to po jego prawej stronie jest odpowietrznik. U Ciebie niestety go pewnie nie ma ale jak odkręcisz tą rurkę i napełnisz układ a później zakręcisz rurkę to mniej więcej zrobisz to tak samo jak z odpowietrznikiem
-
OnlineDoc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Dj_suchy, viewtopic.php?t=256 popraw proszę.
Witam
Uporałem się z tym problemem. Nic nie trzeba było odpowietrzać w tym silniku niema odpowietrznika bo się odpowietrza ałtomatycznie poprzez zbiorniczek z płynem (jest rurka doprowadzona która wypuszcza powietrze) a eszte robi zawór w zakrętce.
Może się komuś przyda opis na przyszłość: :roll:
Nowy czujnik który załorzyłem HANS PRIES TOPRAN GERMANY i w końcu po problemach pojechałem do elektryka. Elektryk mówił że miał taki przypadek że po przejechaniu paru kilometrów nagle pali się kontrolka płynu chłodzącego.
Powiedział żeby załorzyć inny czujnik tzn. innej firmy. Ja załorzyłem EPS to jest włoskie i jest już ok trzyma mi okło 87 stopni.
Pozdrawiam
Uporałem się z tym problemem. Nic nie trzeba było odpowietrzać w tym silniku niema odpowietrznika bo się odpowietrza ałtomatycznie poprzez zbiorniczek z płynem (jest rurka doprowadzona która wypuszcza powietrze) a eszte robi zawór w zakrętce.
Może się komuś przyda opis na przyszłość: :roll:
Nowy czujnik który załorzyłem HANS PRIES TOPRAN GERMANY i w końcu po problemach pojechałem do elektryka. Elektryk mówił że miał taki przypadek że po przejechaniu paru kilometrów nagle pali się kontrolka płynu chłodzącego.
Powiedział żeby załorzyć inny czujnik tzn. innej firmy. Ja załorzyłem EPS to jest włoskie i jest już ok trzyma mi okło 87 stopni.
Pozdrawiam
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
Jak nie masz gazu to może i się sam odpowietrzaDj_suchy pisze:Witam
Uporałem się z tym problemem. Nic nie trzeba było odpowietrzać w tym silniku niema odpowietrznika bo się odpowietrza ałtomatycznie poprzez zbiorniczek z płynem (jest rurka doprowadzona która wypuszcza powietrze) a eszte robi zawór w zakrętce.
Może się komuś przyda opis na przyszłość: :roll:
Nowy czujnik który załorzyłem HANS PRIES TOPRAN GERMANY i w końcu po problemach pojechałem do elektryka. Elektryk mówił że miał taki przypadek że po przejechaniu paru kilometrów nagle pali się kontrolka płynu chłodzącego.
Powiedział żeby załorzyć inny czujnik tzn. innej firmy. Ja załorzyłem EPS to jest włoskie i jest już ok trzyma mi okło 87 stopni.
Pozdrawiam
nie ma co oszczędzać na czujnikach. zamienniki hans preis i topran to tandeta.
juz sie na tym przekonałem. były problemy z zapaleniem na zimnym silniku i zauwazyłem ze auto mi strasznie duzo pali benzyny. zatankowałem sie pod korek i na 75 litrach przejechałem 400 km !!!!
wtedy podpiołem autko pod komputer i wyszło !
Nowy czujnik Hans preis (topran bo to jest to samo) zaniżał temperaturę silnika o 90 oC czyli jak auto było zimne to czujnik wysyłał dane do komputera ze jest tam nawet -90 oC !!!! a gdy sie załączał wentylator (95 oC) to pokazywało +5 oC
czyli cały czas jeździłem na ssanu automatycznem którego komputer z winy czujnika temperatury silnika nie wyłączał
kupiłem orginalne czujniki w serwisie Audi (2 pinowy 87zł a 3 pinowy 112zł) i jest spokój. nie ma co porównywac z czujnikami za 20-30 zł
juz sie na tym przekonałem. były problemy z zapaleniem na zimnym silniku i zauwazyłem ze auto mi strasznie duzo pali benzyny. zatankowałem sie pod korek i na 75 litrach przejechałem 400 km !!!!
wtedy podpiołem autko pod komputer i wyszło !
Nowy czujnik Hans preis (topran bo to jest to samo) zaniżał temperaturę silnika o 90 oC czyli jak auto było zimne to czujnik wysyłał dane do komputera ze jest tam nawet -90 oC !!!! a gdy sie załączał wentylator (95 oC) to pokazywało +5 oC
czyli cały czas jeździłem na ssanu automatycznem którego komputer z winy czujnika temperatury silnika nie wyłączał
kupiłem orginalne czujniki w serwisie Audi (2 pinowy 87zł a 3 pinowy 112zł) i jest spokój. nie ma co porównywac z czujnikami za 20-30 zł