Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[100 c4 91r 2.3 AAR] , termostat, tylko 80 stopni.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Piotr4888
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 24 paź 2011, 23:05
Lokalizacja: Włocławek

[100 c4 91r 2.3 AAR] , termostat, tylko 80 stopni.

Post autor: Piotr4888 » 06 kwie 2012, 05:34

Witam
Mam problem, Moj samochod sie nie dogrzewal, postanowilem wymienic termostat na wahlera, lecz teraz przy jezdzie w miescie mam 80* i niezle musze nim gazowac na postoju aby uzyskac 90* czy to normalna temp. pracy? Silnik jest niedogrzany? Went. sie wlacza przy ok.87* wolne a przy 95* szybkie obroty....kupilem czyjnik wentylatora w ogole nie bylo w chlodnicy, teraz wentylator kreci jak tralala, jest jakis odpdowietrznik ukladu? moze jest zapowietrzony? aha mam drugie pytanie, aby nie zasmiecac forum, jaki jest kąt ustawienia zaplonu w tych silniczkach?
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 06 kwie 2012, 09:29

Jeśli te 80 utrzymuje się i na postoju i podczas jazdy to....albo termostat jest jednak nie do końca sprawny,albo wskazanie czujnika nie takie,czujnik to ten górny przy króćcu głowicy,czteropinowy.

Awatar użytkownika
kroliqster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
Lokalizacja: Central Europe
Kontakt:

Post autor: kroliqster » 06 kwie 2012, 10:18

ja bym obstawił czujnik , przerabialem to kupilem termostat bo mi nie trzymal temp, bylo ok 2 miesiace pozniej znou temp 70 /80 wyminilem na drugi innej firmy i to samo ... a poszedl czyjnik temp

Piotr4888
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 24 paź 2011, 23:05
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Piotr4888 » 06 kwie 2012, 10:52

Termostat trzyma, do okolo 80* dolny waz jest zimny, puszcza juz troszke powyzej 80 paru stopni czyli OK, stary puszczal juz przy 50*...wiec moze zajmię się czujnikiem, po drugie wolno sie nagrzewa, więc może cos z czujnikem , zle pokazuje... sprawdze opornosc i bede wszystko wiedzial, może ktoś wie co z tym zaplonem oraz ktore przeowdy są sygnalowe do miernika w tym czujniku?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl