Witam koleżanki i kolegów.
Pewnego pięknego dnia naszła mnie ochota na wymianę lusterek na podgrzewane, okazało się, że kolega ma całe lusterka elektryczne wraz z wiązką. Odkupiłem je od niego i przystąpiłem do działania. Praca banalna, zrobiłem raz dwa i po skręceniu wszystkiego przekręcam kluczyk, rozrusznik kręci ale silnik nie chce zaskoczyć. Przełączyłem na gaz i samochód odżył.
I tu pytanie, co mogłem spaprać pod kierownicą, że samochód na benzynie nie chodzi.
Pompa działa, po przełączeniu na gaz samochód chodzi i odpala bez problemu (poza dzisiejszym rankiem, gdzie gaz mi zamarzł ). Po przełączeniu na benzynę od razu gaśnie.
Jakieś tam pojęcie o elektryce mam, sprawdziłem czy czegoś nie wypiąłem ale wszystko wydaje się ok.
Gaz II generacji, BRC model BLITZ.
Czy istnieje możliwość pominięcia sterownika gazu i sprawdzenia samochodu jakby gazu nie miał?
Pozdrawiam,
Darek
[B4 2.0E ABK] nie działa na benzynie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
A gdy silnik pracuje na gazie to chodzi też pompa paliwa czy tylko odzywa się tuż po włączeniu zapłonu?
Jeśli tak to zapewne masz jedynie odcięcie wtryskiwaczy, które jest zapewne wpięte na końcu listwy paliwowej tam gdzie jest wtyczka wtryskiwaczy albo masz indywidualne odcięcie do każdego wtryskiwacza. Właśnie przewrócenie oryginalnej wersji tego połączenia spowoduje że auto będzie prawie jak przed montażem instalacji.
Ale to jest pod maską a nie wewnątrz samochodu a tam nie grzebałeś.
Sprawdź czy na jednym z pinów wtyczki dowolnego wtryskiwacza masz plus (względem masy pojazdu) gdy pompa paliwa włącza się po przekręceniu kluczyka na zapłon.
Albo zacznij od sprawdzeni bezpieczników, zasilanie wtryskiwaczy jest na jednym z tych doczepianych podstawek przy krawędzi w skrzynce bezpieczników.
Jeśli tak to zapewne masz jedynie odcięcie wtryskiwaczy, które jest zapewne wpięte na końcu listwy paliwowej tam gdzie jest wtyczka wtryskiwaczy albo masz indywidualne odcięcie do każdego wtryskiwacza. Właśnie przewrócenie oryginalnej wersji tego połączenia spowoduje że auto będzie prawie jak przed montażem instalacji.
Ale to jest pod maską a nie wewnątrz samochodu a tam nie grzebałeś.
Sprawdź czy na jednym z pinów wtyczki dowolnego wtryskiwacza masz plus (względem masy pojazdu) gdy pompa paliwa włącza się po przekręceniu kluczyka na zapłon.
Albo zacznij od sprawdzeni bezpieczników, zasilanie wtryskiwaczy jest na jednym z tych doczepianych podstawek przy krawędzi w skrzynce bezpieczników.
Bezpiecznik był strzałem w dziesiątkę. Okazało się, że miałem obluzowane gniazdo bezpiecznika od wtrysków i kiedy grzebałem od spodu skrzynki bezpiecznikowej pociągnąłem za przewody i wypiąłem je. Od góry wszystko wyglądało w porządku, ale jak podniosłem bezpieczniki z napisem Motor to okazało się, że gniazdo jest głęboko schowane. Po podłączeniu wszystko działa.
Dziękuję za sugestię i pozdrawiam.
Dziękuję za sugestię i pozdrawiam.