Witam . Mam taki o to problem. Moja niunia chodzila tylko na gazie. Na benzynie szarpała, jak dało sie wiecej gazu niz polowe muliło ją i strasznie ja dławilo. Czasami leciała benzyna z tej membrany od pompki przyspieszacza. Co zdążyłem stwierdzic mam chyba gaznik keihin 1
Pierwsze co sprawdzilem to ustawienie zaplonu , ktory jak sie okazalo jest przestawiony o 1 czy 2 stopnie. Ale przy okazji rozebralem gaźnik. I teraz nie wiem czy kupic uzywke czy zestaw do regeneracji ?
Przy okazji jak go rozebralem obrócilem górną podstawe i z pod dysz 120 i 90 wypadły takie 2 rurki. I teraz nie wiem która jest do której dyszy. Jedna ma dziórki u góry i jest ich wiecej dróga na dole i jest ich mniej. http://8gt.ru/audi/100c3/100c3/2-60.jpg chodzi o te z numerem 33 i 34. Macie moze gdzies jakis konkretny schemat tego gaznika? Przeszukałem dzis caly internet i nic nie mogłem znalezć.
[ 80 b3 1.8 S ] - Gaźnik problemy.
- Wino
- Forum Audi 80
- Posty: 1015
- Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
- Imię: Wino
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Kolego co do dyszy to nie jestem ci w stanie odpowiedzieć bo ich nie wyjmowałem, ale jeśli chodzi o problem z gaźnikiem to kup zestaw naprawczy bo miałem ostatnio to samo (po prostu uszczelki w gaźniku się rozszczelniły od jazdy na gazie) Kupowanie gaźnika nic nie da bo wszystkie mają ten sam problem. Jeśli chodzi o zestaw to najtaniej masz w Intercarsie i mają go praktycznie od ręki. U mnie problemem był właśnie przyspieszacz i uszczelnienie zaworu iglicowego (dwie uszczelki na tej metalowej tulejce).