Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8s 95r skladak]- dziwne stukanie w silniku

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
SebzixD12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 21 lis 2012, 09:18
Lokalizacja: Lublin

[b3 1.8s 95r skladak]- dziwne stukanie w silniku

Post autor: SebzixD12 » 25 mar 2013, 19:01

Witam.
dodaje filmik dla jasności przy dodawaniu gazu od 2.5tys obrotów w góre dziwne stuaknie nie wiem co to ejst prosze o rady i pomoc .
][/b][/i]
Ostatnio zmieniony 27 mar 2013, 02:37 przez SebzixD12, łącznie zmieniany 2 razy.

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 25 mar 2013, 19:50

Panweki :-/ Sprawdź jakie masz ciśnienie oleju na ciepłym silniku.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 25 mar 2013, 20:00

SebzixD12, _uwaga


Zastosuj tagi w temacie

Awatar użytkownika
olek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 311
Rejestracja: 24 mar 2009, 19:56
Lokalizacja: EZG

Post autor: olek70 » 25 mar 2013, 23:41

Witam.
Dziwny ten dźwięk i zniekształcony na tym nagraniu. Wydaje mi się, że słychać to terkotanie również na wolnych obrotach. Najczęściej gdy pada panewka na korbowodzie, to na wolnych obrotach tego nie słychać. Pojawia się dopiero przy dodawaniu gazu.

mayster750
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: mayster750 » 26 mar 2013, 10:36

A dlaczego Ci się nie świeci kontrola od Ciśnienia oleju?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 26 mar 2013, 10:46

panewki słychać cały czas.

mayster750
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: mayster750 » 26 mar 2013, 12:15

Tak to są panewki. Tak samo tłukło mi sie w Fordzie Explorerze.

SebzixD12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 21 lis 2012, 09:18
Lokalizacja: Lublin

Post autor: SebzixD12 » 26 mar 2013, 22:46

Dzięki chłopaki . A jak ie wymienia panewki i gdzie one sa. Jestem zielony. Nie pali sie kontrolna bo u mnie w bialej strzale coś pierdole jest z instalacji poprzedni właściciel mial zwarcie w niej

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 26 mar 2013, 22:49

taniej będzie kupić drugi taki silnik.

SebzixD12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 21 lis 2012, 09:18
Lokalizacja: Lublin

Post autor: SebzixD12 » 27 mar 2013, 02:32

A które panewki grają te pod miska czy te glowne? Bo pytalem na forum troche. Moze krol jakies pozwole zdjecia

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 27 mar 2013, 07:20

co to za różnica, nie wymienia się panewek pojedynczo, to raz , dwa, panewka jak puści opiłki, to masz je wszędzie i ryzykujesz zatarcie całej reszty. WYMIEŃ SILNIK!

SebzixD12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 21 lis 2012, 09:18
Lokalizacja: Lublin

Post autor: SebzixD12 » 27 mar 2013, 13:55

Witam.
To nie panewki stukały tylko wałek poprzeczny :D
Wyjebałem juz od wczoraj cały silnik juz jedzie do mnie drugi tylko 2.0 ;d

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 27 mar 2013, 13:57

jak wałek poprzeczny ?

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 28 mar 2013, 13:49

Pewnie chodzi o wałek pośredni do aparatu. Tam w poprzek przecież nic nie idzie.

Wprawdzie słyszałem o problemach z panewkami na tym wałku ale to w 1Z gdzie napędza on Vacuum pompę. Często lubi tam się tracić ciśnienie oleju.

Awatar użytkownika
olek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 311
Rejestracja: 24 mar 2009, 19:56
Lokalizacja: EZG

Post autor: olek70 » 30 mar 2013, 22:10

SebzixD12,
Mam pytanie. Czy wymieniałeś pompę płynu chłodzącego w ciągu ostatnich 3 lat?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl