Problem jest taki ze sonda nie pracuje na benzynie tzn nie oscyluje w zadnym zakresie, staje na 0.1v i nic silnik sie dławi bo go porostu zalewa gdyz jest za bogata mieszanka, pomyslicie sonda do wymiany tez tak pomyslałem ale tak szybko chyba by nie padla gdy sprawdziłem na gazie to sada pracuje idealnie pełny zakres pracy na jałowym czy tez przy 3tys/obr dodam ze sonda nie jest podłączona jak zrobili to gazownicy tzn emulator nie oszukuje ecu jest podlaczona bezposrednio wiec wskazania sa z sondy a nie z emulatora, co moze byc przyczyną ? czy to ewidentnie wina sondy czy moze lejacy wtrysk, zapchany kat, mam drugą sonde na podmiane wiec jesli nic mi do głowy nie przyjdzie to podmienie i zobaczymy.
Gaz to stag 50, sonda bosch dedykowana ok 40tys przebiegu wmontowana w zamiennik katalizatora o ok 2tys przebiegu
[B4 ABK] dziwny problem z sondą lambda
sprawdzałem wszystko od podstaw tzn napiecie, rezystancje grzałki mase i wszystko bylo w porządku ale sygnal dalej martwy lecz gdy podpiołem dodatkowa mase do kostki od ecu sygnał sondy nagle ożył odziwo gdy odłączyłem ta mase to tez było ok narazie sonda pracuje ale nie wiem co było nie tak czy ktos wie skad ecu bierze mase na sonde?
dodam ze druga sonda pracowała tak samo zle
dodam ze druga sonda pracowała tak samo zle
No i znowu przestala pracowac musze sie przyjrzec tej masie kurcze przydal by sie schemacik instalacji sondy bo nie wiem dokladnie z ktorego miejsca ecu bierze ta mase, poki co podcigne nowy przewod pod kostke ecu prosto od aku i zobaczymy.
[ Dodano: 2013-04-12, 20:28 ]
nowa sonda NTK tez nie pracuje na benzynie nie oscyluje tylko stoi tym razem wysoko 0,8v i zero reakcji
[ Dodano: 2013-04-12, 20:28 ]
nowa sonda NTK tez nie pracuje na benzynie nie oscyluje tylko stoi tym razem wysoko 0,8v i zero reakcji