Witam,
Mam takie problemy które mam nadzieję, że są spowodowane jedną wspólną awarią:
- Po odpaleniu auto jadąc na samej benzynie zaczyna szarpać
- mam wrażenie jakby obrotomierz nie wskazywał prawdziwych obrotów, auto wyje jakby miało wyższe obroty dopóki silnik jest zimny, jak wrzucę jedynkę albo dwójkę to czuję że silnik sam dodaje gazu i ciągnie (efekt jest silniejszy po przełączeniu na LPG)
- byłem ostatnio w trasie 60km, silnik w trakcie jazdy miał temperaturę 65 stopni, jak wjechałem w miasto to temperatura podniosła się do około 80
- jak stoję na światłach póki silnik jest zimny obroty na LPG wskakują na około 2000
- na LPG jak obroty spadną na 1200 - czasem 600 to silnik kopci i czuć nieprzepalonym gazem, z rury wydobywa się biała para
- na benzynie kopci na czarno
- spalanie w trasie to 13 litrów LPG
Jadę dzisiaj wymienić termostat. To może rozwiązać wszystkie problemy?
[B4 ABK] Śmierdzi gazem, LPG kopci na biało, Pb na czarno
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
człowieku ogarnij się, w dwóch tematach piszesz to samo, a czujnik od temperatury ma tu dużo do rzeczy, ponieważ odpowiada za ilość paliwa dawkowanego przez ECU, więc jak nie masz bladego pojęcia, to nie narażaj na dodatkowe koszty ludzi z forum...la222 pisze:dymienie sadza na czarno to wynik zlej mieszanki czyli sonda i przeplywka do wymiany!!wymiana czujnika niebieskiego nic nie da.przerabialem ten temat
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Zamiast wymieniać części i się kłócić co i jak wiele było już na forum .
Wskazania czujnika niebieskiego ---- opcja szukaj (na ciepłym ma być ok 200 omów) opcja miernik
Wskazania sondy --- też wiele razy było (ma skakać od 0 do 1 V) opcja miernik
Przepływomierz --- też było (w vagu ma wskazywać od 12 do 16 % załadowania silnika w blokach pomiarowych) interfejs plus lapek z xp
Na początek jednak wyczyściłbym porządnie silniczek krokowy (regulator biegu jałowego) w kąpieli w nafcie i nasmarował potem dokładnie sprawdził szczelność dolotu.
Wskazania czujnika niebieskiego ---- opcja szukaj (na ciepłym ma być ok 200 omów) opcja miernik
Wskazania sondy --- też wiele razy było (ma skakać od 0 do 1 V) opcja miernik
Przepływomierz --- też było (w vagu ma wskazywać od 12 do 16 % załadowania silnika w blokach pomiarowych) interfejs plus lapek z xp
Na początek jednak wyczyściłbym porządnie silniczek krokowy (regulator biegu jałowego) w kąpieli w nafcie i nasmarował potem dokładnie sprawdził szczelność dolotu.