Witam mam może głupie pytanie ale kto nie pyta ten błądzi.
Jest tak że wiem co dolega mojej niuni ,jest to nastawnik przepustnicy mam takie 2 ale nie wiem czy one są prawne i tu jest moje pytanie ,czy jest możliwość ich sprawdzenia w warunkach domowych .Przejrzałem forum to jak i vw ale odpowiedzi nie znalazłem albo przeoczyłem.
Z góry dzięki za rady. :roll:
[B3 1.6 PP `91r]jak sprawdzić nastawnik przepustnicy 2 ee ?
[B3 1.6 PP `91r]jak sprawdzić nastawnik przepustnicy 2 ee ?
Ostatnio zmieniony 22 lut 2014, 08:01 przez paw777, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: [B3 1.6 PP `91r]jak sprawdzić nastawnik przepustnicy 2 e
I już mam nowy problem a więc po krótkiej jeździe ok 10 km nagle się okazało że moja pewność siebie co do uszkodzenia tylko nastawnika padła na twarz , nagle moje auto postanowiło się dusić tzn. po odpaleniu chodzi ładnie obroty ok ,w momencie jak ruszam auto zdycha ,dławi się , jak już uda mi się ruszyć nie jestem w stanie przyśpieszyć ,pedał w podłodze a auto nie jedzie .paw777 pisze:Witam mam może głupie pytanie ale kto nie pyta ten błądzi.
Jest tak że wiem co dolega mojej niuni ,jest to nastawnik przepustnicy mam takie 2 ale nie wiem czy one są prawne i tu jest moje pytanie ,czy jest możliwość ich sprawdzenia w warunkach domowych .Przejrzałem forum to jak i vw ale odpowiedzi nie znalazłem albo przeoczyłem.
Z góry dzięki za rady. :roll:
Węże podciśnienia wymienione , podstawa gaźnika nowa co to może być ?
Dzięki za pomoc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Nastawnik można sprawdzić podając podciśnienie do wejścia podciśnienia tylko nie wiem czy nie trzeba będzie podać zasilania albo zatkać wyjście zaworu łączonego wnętrze nastawnik z atmosferą.
Tam masz kostkę z 7 pinami pierwsze dwa są od jednego zaworu dalej 3, 4, 5 to potencjometr położenia (nie podawaj na niego prądu bo spalisz) i dwa ostatnie to drugi zawór. Jeden zawór jest otwierany aby podciśnienie z kolektora wyssało powietrze z nastawnika (nastawnik się chowa) a drugi służy do wpuszczania powietrza z atmosfery (nastawnik się wysuwa).
Jeszcze na obroty i duszenie się może mieć wpływa potencjometr przepustnicy albo "przepustnica wstępna".
Tam masz kostkę z 7 pinami pierwsze dwa są od jednego zaworu dalej 3, 4, 5 to potencjometr położenia (nie podawaj na niego prądu bo spalisz) i dwa ostatnie to drugi zawór. Jeden zawór jest otwierany aby podciśnienie z kolektora wyssało powietrze z nastawnika (nastawnik się chowa) a drugi służy do wpuszczania powietrza z atmosfery (nastawnik się wysuwa).
Jeszcze na obroty i duszenie się może mieć wpływa potencjometr przepustnicy albo "przepustnica wstępna".