Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b5 18T B+G] Nietypowe pytanie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Davidos6662
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 24 wrz 2013, 20:35
Lokalizacja: Kraśnik / Lubelskie

[b5 18T B+G] Nietypowe pytanie

Post autor: Davidos6662 » 27 cze 2014, 23:09

witam
do tej pry jezdzielm audi 80 b4 1.9tdi oddalem je bratu i kupilem vw passat b5 18T B+G gaz sejwencia V-tec 1999r
wiem ze to nie to forum ale zawsze znalazelem tu dobrych ludzi i odpowiedz... mam tego passata i sprawa jest taka... na zimnim odpala na ssaniu i jest yaki metaliczny dziwek potem na nagrzanym nie...(niewiem czy to wada)) ale na nagrzanym przy odpalaniu musze dodac gazu bo inaczej gasnie... a gdy dam mu w piz...e na gazie czy na benzynie to szarpie przez chwile przy gwaltownym przyspieszaniu....:/ a potem juz normalnie jedzie... wiem ze to nie to forum ale tu zawsze od muniora czy innych osob dostalem odpowiedz i porsze was podpowiedzcie co to moze byc
Z gory dziekuje
Ostatnio zmieniony 28 cze 2014, 08:47 przez Davidos6662, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 cze 2014, 08:44

Davidos6662, Skoro masz problem z benzyna to zakładaj temat w dziale dla silników benzynowych a tagi powinny dotyczyć tego auta z którym masz problem a nie byle jakie. Kolejne takie tematy będą wywalane na śmietnik :!:
A poza tym temat Nietypowe pytanie też niewiele mówi :!:

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 28 cze 2014, 10:23

Davidos6662 pisze:na zimnim odpala na ssaniu i jest yaki metaliczny dziwek potem na nagrzanym nie...(niewiem czy to wada))
Najprawdopodobniej popychacze albo napinacz łańcuszka rozrządu. Zalanie dobrego oleju może pomóc.

Co do szarpania to najlepiej by było zobaczyć na vagu co się dzieje z przepływem powietrza. Oraz czy sonda lambda żyje.

Zrobić ze 20km na samej benzynie bo może wtryskiwacze gazowe albo reduktor wężykiem podciśnienia wpuszcza gaz do kolektora albo gaz jest źle ustawiony i rozregulowuje benzynę.

Kolejna sprawa to może być dolot jest nieszczelny i powietrze gdzieś ucieka a silnik dostaje paliwo wyliczone na ilość powietrza, która nie trafiła do silnika. Ale to chyba nie przy silniku APU bo bo tam był czujnik ciśnienia a nie jak w AEBie sam przepływomierz.

Napisz jakie oznaczenie ma ten silnik.

Davidos6662
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 24 wrz 2013, 20:35
Lokalizacja: Kraśnik / Lubelskie

Post autor: Davidos6662 » 09 lip 2014, 22:26

oznaczenie silnika AEB
metaliczny dzwiek jest po odpaleni ale jak pochodzi pare minut 3-5 minut ustaje

[ Dodano: 2014-07-09, 22:28 ]
a i dodam ze nie zawsze szarpie przy przyspieszaniu a jak szarpie to przez chwile i potem jest ok... moc silnika jest dobra...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl