witam
do tej pry jezdzielm audi 80 b4 1.9tdi oddalem je bratu i kupilem vw passat b5 18T B+G gaz sejwencia V-tec 1999r
wiem ze to nie to forum ale zawsze znalazelem tu dobrych ludzi i odpowiedz... mam tego passata i sprawa jest taka... na zimnim odpala na ssaniu i jest yaki metaliczny dziwek potem na nagrzanym nie...(niewiem czy to wada)) ale na nagrzanym przy odpalaniu musze dodac gazu bo inaczej gasnie... a gdy dam mu w piz...e na gazie czy na benzynie to szarpie przez chwile przy gwaltownym przyspieszaniu.... a potem juz normalnie jedzie... wiem ze to nie to forum ale tu zawsze od muniora czy innych osob dostalem odpowiedz i porsze was podpowiedzcie co to moze byc
Z gory dziekuje
[b5 18T B+G] Nietypowe pytanie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 24 wrz 2013, 20:35
- Lokalizacja: Kraśnik / Lubelskie
[b5 18T B+G] Nietypowe pytanie
Ostatnio zmieniony 28 cze 2014, 08:47 przez Davidos6662, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Najprawdopodobniej popychacze albo napinacz łańcuszka rozrządu. Zalanie dobrego oleju może pomóc.Davidos6662 pisze:na zimnim odpala na ssaniu i jest yaki metaliczny dziwek potem na nagrzanym nie...(niewiem czy to wada))
Co do szarpania to najlepiej by było zobaczyć na vagu co się dzieje z przepływem powietrza. Oraz czy sonda lambda żyje.
Zrobić ze 20km na samej benzynie bo może wtryskiwacze gazowe albo reduktor wężykiem podciśnienia wpuszcza gaz do kolektora albo gaz jest źle ustawiony i rozregulowuje benzynę.
Kolejna sprawa to może być dolot jest nieszczelny i powietrze gdzieś ucieka a silnik dostaje paliwo wyliczone na ilość powietrza, która nie trafiła do silnika. Ale to chyba nie przy silniku APU bo bo tam był czujnik ciśnienia a nie jak w AEBie sam przepływomierz.
Napisz jakie oznaczenie ma ten silnik.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 24 wrz 2013, 20:35
- Lokalizacja: Kraśnik / Lubelskie