Witam na początku chciałem przeprosić jeśli ten temat był poruszany.
Przechodząc do sprawy. Ostatnio w czasie jazdy samoistnie skoczyły obroty do 3000tys i nie chciały zejść . Musiałem dopiero ręką przesunąć linkę od gazu. Ten element(czerwony) chodzi bez zacięć. Nie wiem co z tym zrobić. Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny.
[B3 1.6 PP] Zawieszające się obroty
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
W dziale FAQ jest cały poddział o tym gaźniku:
- dziurawa membrana wewnątrz nastawnika przepustnicy
- nieszczelna blach zamykająca nastawnik (jak złapie dzikie obroty stuknij w nią prostopadle czymś)
- uszkodzony przewód doprowadzający podciśnienie do nastawnika
- uszkodzony któryś z dwóch zaworów sterujących w nastawniku
- uszkodzony potencjometr w nastawniku
- zaciera się trzpień nastawnika
A tak może być:Problemy z gaźnikiem Pierburg 2EE - Audi 80 B3 1,6 PP
:idea: Silnik, zacina/zawiesza się na wysokich obrotach - 1
:idea: Silnik, zacina/zawiesza się na wysokich obrotach - 2
:idea: Silnik, zacina/zawiesza się na wysokich obrotach - 3
:idea: Ciężko zapala, gaśnie, dusi się gdy silnik jest zimny - 1
:idea: Ciężko zapala, gaśnie, dusi się gdy silnik jest zimny - 2
:idea: Ciężko zapala, gaśnie, dusi się gdy silnik jest zimny - 3
:idea: Problem z odpalanie na zimno i ciepło - diagnoza czujnika temperatury
:idea: Problem z obrotami, gaśnięciem i dławieniem się na benzynie i LPG. Duże spalanie LPG.
:idea: Gaśnie na LPG/żółta maź w obudowie filtra powietrza
:idea: Przerwy, szarpnięcia podczas przyspieszania przy ok. 3tyś. obr./min.
:idea: Zalewa silnik na benzynie
:idea: Dławienie się na benzynie, problem najniższych przyspieszaniem od najniższych obrotów
:idea: Silnik co chwilę gaśnie - nie utrzymuje wolnych obrotów na benzynie, zimny i rozgrzany
:idea: Samoczynnie podnoszące się i pływające obroty silnika/wymiana gaźnika na inny
:idea: Pedał gazu zacina się podczas hamowaniu silnikiem
:idea: Skaczące obroty w zakresie 500-1200obr./min. - 1
:idea: Skaczące obroty w zakresie 500-1200obr./min. - 2
:idea: Silnik drży na wolnych obrotach.
- dziurawa membrana wewnątrz nastawnika przepustnicy
- nieszczelna blach zamykająca nastawnik (jak złapie dzikie obroty stuknij w nią prostopadle czymś)
- uszkodzony przewód doprowadzający podciśnienie do nastawnika
- uszkodzony któryś z dwóch zaworów sterujących w nastawniku
- uszkodzony potencjometr w nastawniku
- zaciera się trzpień nastawnika