Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6 PP] Audi B3 1.6 PB Problem Z równą pracą silnika i o

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Petrescu84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 16 lut 2010, 14:09
Lokalizacja: Olecko

[B3 1.6 PP] Audi B3 1.6 PB Problem Z równą pracą silnika i o

Post autor: Petrescu84 » 31 sty 2015, 03:07

Witam wszystkich

Mam taki dziwny problem od pewnego czasu w Audi 80 b3 1,6 benza 90 rok... przy odpalaniu nie chodzi równo i na wszystkich czasami garach. Falowanie ma a jak wciskasz gaz to ma jak by dławienie i potem ładnie w góre idzie. Na wolnych obroty tak czy siak faluje górę i w dół leci. Jak nie trzymasz lekko Gazu to nawet może sam zgasnąć (Jak nie jest rozgrzany silnik).
Po paru dniach nie odpalania jest problem Odpaleniem go hmm..

Nie wiem czy to świece, czy Kable albo palec... a może coś grubszego ??

od razu powiem że sprawdzałem wcześniej i świece, palec i kable. Muszę nagrać filmik całego procederu zmuszania Auta do działania i dać wam link to może ktoś coś powie. Mam problem też w tym że Dobrego znawce tych Aut to w moim mieście cholernie ciężko. Audi A4 naprawią albo Audi 80 b3 nikt nie chce robić.. :////

Czy ktos ma namiary na speca od tych Aut ?

Albo pomysły na ten problem ?

Pozdrawiam Piotr <piwo>

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 31 sty 2015, 09:28

Jaki masz silnik? PP jak w tytule czy RN jak w profilu?
Jeśli PP to w dziale FAQ jest cały dział z opisem problemów tego gaźnika:

U ciebie proponowałbym sprawdzić czujnik temperatury płynu ten od dołu 2 pinowy szary.
Albo wywalić ten gaźnik i wsadzić coś mniej problematycznego.
:arrow: Problemy z gaźnikiem Pierburg 2EE - Audi 80 B3 1,6 PP

:idea: Silnik, zacina/zawiesza się na wysokich obrotach - 1
:idea: Silnik, zacina/zawiesza się na wysokich obrotach - 2
:idea: Silnik, zacina/zawiesza się na wysokich obrotach - 3
:idea: Ciężko zapala, gaśnie, dusi się gdy silnik jest zimny - 1
:idea: Ciężko zapala, gaśnie, dusi się gdy silnik jest zimny - 2
:idea: Ciężko zapala, gaśnie, dusi się gdy silnik jest zimny - 3
:idea: Problem z odpalanie na zimno i ciepło - diagnoza czujnika temperatury
:idea: Problem z obrotami, gaśnięciem i dławieniem się na benzynie i LPG. Duże spalanie LPG.
:idea: Gaśnie na LPG/żółta maź w obudowie filtra powietrza
:idea: Przerwy, szarpnięcia podczas przyspieszania przy ok. 3tyś. obr./min.
:idea: Zalewa silnik na benzynie
:idea: Dławienie się na benzynie, problem najniższych przyspieszaniem od najniższych obrotów
:idea: Silnik co chwilę gaśnie - nie utrzymuje wolnych obrotów na benzynie, zimny i rozgrzany
:idea: Samoczynnie podnoszące się i pływające obroty silnika/wymiana gaźnika na inny
:idea: Pedał gazu zacina się podczas hamowaniu silnikiem
:idea: Skaczące obroty w zakresie 500-1200obr./min. - 1
:idea: Skaczące obroty w zakresie 500-1200obr./min. - 2
:idea: Silnik drży na wolnych obrotach.
www.test.com

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl