Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 NE] pompka paliwa do wymiany?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
gregc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 16 wrz 2013, 20:53
Lokalizacja: Radom

[B3 1.8 NE] pompka paliwa do wymiany?

Post autor: gregc » 24 paź 2015, 00:34

Objawy: przy maksymalnie wciśniętym pedale gazu samochód szarpie, dławi się, zachowuje się jakby był zalewany, delikatne odpuszczenie gazu i samochód przyspiesza normalnie. Dodatkowo czasem niekiedy przy próbie ruszenia z miejsca wystepuje "martwe pole" tzn nie od razu przyśpiesza, jakby nie dostał paliwa tylko czeka na dawke. Na forum wyczytałem że żeby sprawdzić wydajność mechanicznej pompki paliwa należy obserwować fitlr;jeżeli wypełnia się całkowicie benzyną pompka ok, jeśli nie do wymiany. U mnie filtr wypełniony jest w 1/3. Jakieś pomysły? Czy pompka może podawać za małe ciśnienie a może coś z ustawieniami gaźnika?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 paź 2015, 07:47

gregc, ja tam gaźnika tego nie bardzo znam ale jak dla mnie wina może być i tu i tu w dodatku nie zapominaj że po drodze pewnie jakiś filtr powinien być i też może być już zapchany.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 24 paź 2015, 09:34

Zobacz czy paliwo wychodzi z akumulatora ciśnienia paliwa (ten wąż co idzie pod skrzynkę akumulatora) jeśli tak to ciśnienia z pompki jest dobre.
Nie wiem czy w keihinie jest takie coś na wężu między akumulatorem ciśnienia paliwa a samym gaźnikiem bo czasem wywalenie tego pomaga.

Awatar użytkownika
Krys1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 300
Rejestracja: 08 sie 2009, 15:22
Lokalizacja: Mircze

Post autor: Krys1994 » 24 paź 2015, 18:31

Koledzy nie żadna pompka mechaniczna tylko pękła membrana pompki przyśpieszającej i przy dodawaniu gazu przez chwile masz za ubogą mieszankę. Nie wiem jak to wygląda w tym gaźniku ale pewnie będzie na 3 albo 4 wkręty przykręcony dekielek. Nie wymieniaj na darmo części tylko najpierw sprawdź tą membrane czy jest dziurawa. Przy odkręcaniu uważaj bo może się cale paliwo z gaźnika wylać.

gregc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 16 wrz 2013, 20:53
Lokalizacja: Radom

Post autor: gregc » 27 paź 2015, 22:44

Lekkie problemy ze zdrowiem więc nie było czasu żeby zerknąć do autka ale dzisiaj doszedł nowy objaw. Po dłuższej trasie na LPG przełączam na PB i czuje zapach w środku, myśle czyżby wyciek? Postój, otwieram maske, sprawdzam przewody-sucho. Ale pamiętałem że Krys1994, wspomniał o pompce przyśpieszacza, oglądam wydaje się sucha, dodaje gazu i spod dekielka zasuwa paliwo, nie są to pojedyńcze krople tylko strumień jak z strzykawki. Teraz pytanie klucz czy części do pompki występują jako zamienniki czy trzeba szukać całego gaźnika z pewnych rąk?

Awatar użytkownika
Krys1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 300
Rejestracja: 08 sie 2009, 15:22
Lokalizacja: Mircze

Post autor: Krys1994 » 28 paź 2015, 18:38

Więc jednak membrana. ;-) Albo kupujesz cały zestaw naprawczy do gaźnika (są tam wszystkie membrany, oringi, zaworek itp.), albo samą membranę. Jak ja kupowałem do golfa to byłą (tylko, ze tam mam gaźnik pierburga) i kosztowała 35zł, a cały zestaw 65 więc nawet się nie zastanawiałem i teraz mam gaźnik jak nowy. ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl