W opcji szukaj wynalazłem trochę tematów na ten temat
np ten temat ale żadne foto mi nie działa
https://audi80.pl/zwiekszenie-mocy-1 ... EAksza+moc
To tak po pierwsze chciałem zapytać jak duży negatywny wpływ na silnik miało
by wprowadzenie tych zmian
(chodzi mi o wymianę uszczelek głowicy, wymianę oleju itp)
Jeśli da radę to jakies foto bym prosił:D
to tak mam zwykły silnik AAZ wersja golas prawie totalny więc zadne klimy itp nie będą przeszkadzać jak czytałem w postach
to tak
1. IC doradźcie jaki czytałem ż e najlepiej z Iveco 2.8 TDI
pytanie czy jest różnica i jaka jak bym włożył np z 1Z
2. boost pin od Fiata Ductao 2.8
3. Na początku radzę zaślepić sobie egr
przydatne to jest?? w jakim stopniu
4. zwiększyć dawkę paliwa w pompie
to że będzie więcej palił to nie ma dla mnie znaczenia:D
5. ciśnienie turbodoładowania
zwiększenie do 1,2 bara
Ja za bardzo zielny jestem na takie rzeczy będzie mi to robił znajomy mechanik
Chciałem tylko się właściwie dowiedzieć jaki mają wpływ na silnik te udoskonalenia z jakimi kosztami później trzeba się liczyć, no i oczywiście wybór IC który będzie najlepszy i boost pina
Pozdro
Grego
[b4 1.9 AAZ] Modyfikacje - zwiększenie mocy
[b4 1.9 AAZ] Modyfikacje - zwiększenie mocy
Ostatnio zmieniony 02 cze 2011, 14:36 przez Grego, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
szukaj takiego aby , wyszedł na fmic np Saab 2.3Grego pisze:2. boost pin od Fiata Ductao 2.8
nie ssie gorąca do dolotu i nie robi tam spustoszenia z mgłą olejową , tak czy siak jak zaślepić , to i tak kolektor i głowica do czyszczeniaGrego pisze:3. Na początku radzę zaślepić sobie egr
przydatne to jest?? w jakim stopniu
aż taki nie musi być wystarczy JR/SB , a najlepiej cała góra bo ma fajne bajeryGrego pisze:2. boost pin od Fiata Ductao 2.8
nie będzie , przy starym stylu spadnie , dep tając dorówna , pałując wzrośnieGrego pisze:4. zwiększyć dawkę paliwa w pompie
to że będzie więcej palił to nie ma dla mnie znaczenia:D
większości AAZ ma metalową i starczy taki boostGrego pisze:5. ciśnienie turbodoładowania
zwiększenie do 1,2 bara
i to by terz się zdało wiedzieć np:slawek88yo pisze:kolego a wiesz w jakim stanie masz motor jesli jest w dobrym stanie to mozna cos myslec
-koło pasowe , oliwa , sprężanie , wtryski , turbo
choć ja osobiście jakoś nie sprawdzałem większości z tej listy bo silnika byłem pewny
Sama zmiana boost pina i zwiększenie dawki da odczuwalny wzrost mocy bez zadymiania otoczenia, jezeli chcesz do tego IC i zwikeszyc cisnienie to jednoczesnie i dawke ale wtedy moze sie pojawiac juz czarny dym dopóki turbinka nie napompuje. Efekty beda jeszcze bardziej zadowalajace ale cisnienie 1,2 bara jest uzależnione jaką masz turbinke u siebie.