[1.9TDI 1Z] Bion bioester.
[1.9TDI 1Z] Bion bioester.
panowie co myslicie na temat tego paliwa na stacji bliska (bioester BION) jeszcze tego nie tankowalem ale jutro mam zamiar przetestowac jak sie na tym jezdzi cena 3.69 z 2.02.2008 stacja w krakowie ul 29 listopada czy ktos na tym jezdzi
http://www.bliska.pl/Internet/doc/20070 ... a_str1.pdf
http://www.bliska.pl/Internet/doc/20070 ... a_str2.pdf
tu macie linki do ulotek reklamowych na ich stronie www.bliska.pl
kolega sajmon jezdzi na samym rzepaku wiec moze nie bedzie takie zle to paliwo w ulotce sa jakies parametry tego wynalazku
cena wydaje sie atrakcyjna ponad 30 gr w stosunku do np BP a bliska to niby Orlen jest
http://www.bliska.pl/Internet/doc/20070 ... a_str1.pdf
http://www.bliska.pl/Internet/doc/20070 ... a_str2.pdf
tu macie linki do ulotek reklamowych na ich stronie www.bliska.pl
kolega sajmon jezdzi na samym rzepaku wiec moze nie bedzie takie zle to paliwo w ulotce sa jakies parametry tego wynalazku
cena wydaje sie atrakcyjna ponad 30 gr w stosunku do np BP a bliska to niby Orlen jest
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2009, 12:08 przez hct, łącznie zmieniany 1 raz.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Nie wiem czy to paliwo typu BIO ale chyba tak... co do niego to nic nie wiem bo nigdy nie jeździłem ale widziałem dwa razy rozebrany silnk który jeździl w niemczech na bio paliwie, w misce olejowej były normlanie złogi syfu, zabrudzony EGR sie chowa :mrgreen: Wszedzie było pełno mazi przypominającej mół rzeczny, skutek - Bio paliwo ale czy to o czym piszesz jest typowym bio paliwem to nie wiem. Ropka u mnie na Orlenie również po 3.80 a jak trafie na tira to odleje za 2.50 -3.00zł <cieszy>
Solskier zgadzam się z toba, ale musisz też wziąć pod uwagę, że TIRoloty biorą paliwo z odrębnych dystrybutorów, a to paliwo jest tańsze bo gorszej jakości. Kiedyś dla przykłady miałem okazje kupić dużą ilość ropki za niewielkie pieniądze, nie kradziona tylko, że......
do napędzania lokomotyw tzn pociągów spalinowych. Wyobraźcie sobie że to totalny syf. Nie wlewałem tego do niuńki bo bym się zapłakał, ale dałem szanse znajomemu w bysie zalał do pełna i się cieszył. Po przejechaniu około 800 km okazało się, że to paliwo się oddziela i coś się z niego wytrąca, poza tym w lokomotywach musi być stale podgrzewane, a na końcu znajomemu zamarzło przy temp. niewiele poniżej zera więc czy warto się bawić, dla mnie to krótkowzroczna oszczędność.
Rada- lejcie to co macie już sprawdzone i jeśli zdało egzamin to po co na siłę coś poprawiać
do napędzania lokomotyw tzn pociągów spalinowych. Wyobraźcie sobie że to totalny syf. Nie wlewałem tego do niuńki bo bym się zapłakał, ale dałem szanse znajomemu w bysie zalał do pełna i się cieszył. Po przejechaniu około 800 km okazało się, że to paliwo się oddziela i coś się z niego wytrąca, poza tym w lokomotywach musi być stale podgrzewane, a na końcu znajomemu zamarzło przy temp. niewiele poniżej zera więc czy warto się bawić, dla mnie to krótkowzroczna oszczędność.
Rada- lejcie to co macie już sprawdzone i jeśli zdało egzamin to po co na siłę coś poprawiać
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 27 gru 2007, 16:43
- Lokalizacja: Płock
Panowie parametry tego paliwa niczym nie róznia sie od zwyczjnego " mineralnego" a i tak do mineralnego dolewa sie bioestru w ilosci ok 5%.Jedyna róznica to to ze ma mniejsza wartośc energetyczną wieć zurzycie będzie większe jak przy oleju opałowym. Acha jeszcze jedno jest troche bardziej agresywne dla przewodów paliwowych i najlepiej nie stosowac w silnikach comond raid . 8-)
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
a to nowość...MARTINO pisze:TIRoloty biorą paliwo z odrębnych dystrybutorów,
ja jakoś jeżdze na paliwie z TIR-ów i wiem z kąd jest to paliwo i na pewno nie jest to paliwo gorszej jakości. prawda jest taka że właściciel floty tirów nie może sobie pozwolić na paliwo złej jakości bo przy dzisiejszych cenach w spedycji nie zarobił by na naprawy...
paliwo na stacji jest takie samo dla TIRow jak i dla osobowych oddzielny dystrubutod jest dlatego ze do TIRa wchodzi w puzdu paliwa i jest wiekszy pistolet przez co szybciej mozna zalac
[ Dodano: 2008-02-05, 00:39 ]
jeszcze jedna sprawa przecie nikt nie bedzie lal do mowego TIRa jakiegos badziewia bo tam pompa kosztuje tyle co kilka B4
[ Dodano: 2008-02-05, 00:39 ]
jeszcze jedna sprawa przecie nikt nie bedzie lal do mowego TIRa jakiegos badziewia bo tam pompa kosztuje tyle co kilka B4
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 27 gru 2007, 16:43
- Lokalizacja: Płock
Ja terz jezdziłem na bio i do tej pory nie narzekam . Nic nie było czuć zadnych zapachów przepalał elagancko tylko był troche głosniejszy " chodził jak traktor " ale niewiele i w trasie spalił mi 6 litrow . Z tego co wiem to paliwo to wprowadzil na stacje bliskie ORLEN bo produkcja bio jest w rafinerii w trzebini wiec syfu zadnego by chyba nie sprzedawał bo zobowiazany jest normami 8-)