[B4 1.9 TDI 1Z] Zaślepienie EGR-u
[B4 1.9 TDI 1Z] Zaślepienie EGR-u
Witam,
czytałem różne posty na ten temat i chciałbym sie upewnic czy dobrze je zrozumiałem
Zaślepienie EGRu polega na odkręceniu EGRu w miejscu zaznaczonym ramką z nr 1 w włożeniu w to miejsce jakiejs blaszki (jedniu mówią że z puszki po koli czy redbullu, inni ze najlepiej miedzianą blaszką)oraz odłączeniu przewodu zaznaczonego w ramce nr 2 i zaślepienie obu końców zarówno wężyka jak i samego EGRu.
Czy moje rozumawanie tego zabiegu jest poprawne???
Jeśli nie to proszę o naprowadzenie mnie na właściwą drogę.
Dziękuję i pozdrawiam
SHARK_2
czytałem różne posty na ten temat i chciałbym sie upewnic czy dobrze je zrozumiałem
Zaślepienie EGRu polega na odkręceniu EGRu w miejscu zaznaczonym ramką z nr 1 w włożeniu w to miejsce jakiejs blaszki (jedniu mówią że z puszki po koli czy redbullu, inni ze najlepiej miedzianą blaszką)oraz odłączeniu przewodu zaznaczonego w ramce nr 2 i zaślepienie obu końców zarówno wężyka jak i samego EGRu.
Czy moje rozumawanie tego zabiegu jest poprawne???
Jeśli nie to proszę o naprowadzenie mnie na właściwą drogę.
Dziękuję i pozdrawiam
SHARK_2
viewtopic.php?t=3258&highlight=egrkapsel pisze:Wybaczcie to pytanie od zupelnego mechanicznego laika.Po co ten zabieg?
viewtopic.php?t=3845&highlight=egr
http://nubira.autokacik.pl/lektury/egr/egr.html
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
Jak ktoś nie czytał to może troszke wyjaśni http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 81&start=0
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
panowie a ja sie zastanawiam jeszcze nad jedną sprawa w sumie nawet czytałem jakis artykuł na ten temat.chodzi o to czy egr ma tylko takie ekologiczne zastosowanie czy czasami nie ejst jeszcze do czegos innego potrzebny.jak wiemy częśc spalin jest wracana do silnika w celu ponownego spalenia by mniej syfu wydostawało sie do powietrza.powrót spalin do silnika powoduje ze dostaje sie do niego mniej powietrza a jak wiemy mniej powietrza równasie gorsze spalanie a co za tym idzie mniejsza temperatura spalania mieszanki. a gdy zaslepimy egr i bedzie sie do silnika dostawało wyłącznie czyste powietrze wtedy temperatura spalania mieszanki moze byc wieksza.czy to nie bedzie miało wpływu na silnik?? wiadomo ze odrazu nic sie nie stanie ale czy czasami po jakims czasie nie bedzie problemu z uszczelkami lub czyms podobnym??
tutaj również znalazłem dyskusje na ten temat.ciekawa wymiana zdań zaczyna sie od strony 4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... gr&start=0
tutaj również znalazłem dyskusje na ten temat.ciekawa wymiana zdań zaczyna sie od strony 4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... gr&start=0
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
właśnie zaślepiłem ten zawór i żadnej różnicy, choć turbina mi teraz jakoś ciszej śwista. pojeżdżę parę dni i jak zakupie nowe uszczelki to wywalę tą blaszkę. ale co mnie zdziwiło to że czytając różne posty o erg i te zdjęcia, spodziewałem się dużej ilości nagary w środku, a tam cieniutko okopcone, tak jak w końcówce tłumika.