[b4.2.0 94r]nawiew słabo dmucha
[b4.2.0 94r]nawiew słabo dmucha
broblem jest taki ze na 3 biegu ledwo co dmucha a na pierwszym i drugim prawie wcale
tylko na 4 normalnie i dodam ze na 1 i 2 strasznie sie opornica grzeje (dotknąc jej nie mozna ) mam wrazenie jakby miala sie zaras "zapalic" bezpiecznika termicznego nie mam tylko drucik
dodam jeszcze ze silnik dmuchawy mam z silnika 2.6 z klimatronik moze to jest jedyny problem
co zrobic zeby były wszystkie biegi normalnie moze jakas opornica inna???
tylko na 4 normalnie i dodam ze na 1 i 2 strasznie sie opornica grzeje (dotknąc jej nie mozna ) mam wrazenie jakby miala sie zaras "zapalic" bezpiecznika termicznego nie mam tylko drucik
dodam jeszcze ze silnik dmuchawy mam z silnika 2.6 z klimatronik moze to jest jedyny problem
co zrobic zeby były wszystkie biegi normalnie moze jakas opornica inna???
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
U mnie właśnie siedzi taka obudowa z siatką plastikową. Morzna na to jakiś filtr założyć? bo ta siatka to nawet liście suche przepuszcza jak się pokruszą ale filtry które widziałem są prostokątne a ten wlot jest kwadratowy!!!marko pisze:Z prawej strony na podszybiu , może być filtr kabinowy lub zwykła siatka plastikowa , zleży od wersji lub poprzedniego właściciela ( mógł wyrzucić filtr razem z obudową ).
Krzysztof_Suliko No mam coś podobnego nie robiłem zdjęcia, ale u mnie jest ten plastik czarny trochę wyższy ok 4 cm wysokości i jest tak dopasowany że góra jest pozioma z prawej strony ma jakby zaczep przykręcony nakrętką ale po jej odkręceniu i tak nie daje się go wyjąć bo jest też przykręcony gdzieś od spodu. Ale u góry wygląda jak by czegoś brakowało bo jest tylko siatka taka plastikowa jakby z rzyłki przyklejona do okoła na ten kit uszczelniający samochodowy.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A ja chcę do tej kratki jakoś dorobić filrt p. pyłkowy bo niedawno wymieniałem nagrzewnice i myłem całe kanały powietrzne i nie chcę aby znowu zaczęło się kurzyć.Krzysztof_Suliko pisze:kafarafa Masz tak jak ja ??
[url=http://images22.fotosik.pl/173/5fa13a8fde2dd830med.jpg]Obrazek[/URL]
Ja zastanawiałem się czy nie założyć pończochy lub jakiegoś cieniutkiego materiału.
Opornica na zakresach 1,2,3 biegu będzie sie grzała dlatego jest mocowana w środku bmuchawy żeby powietrze mogło ją chłodzić. Jednak nie mam pewności czy ona poprostu gra dobrze z tym silnikiem który masz założony. Sprawdz może wszystkie cięgna od sterowania może klapka zamykająca dopływ powietrza z zewnątz sie nie otwiera do kończ.
Ostatnio zmieniony 10 paź 2007, 20:47 przez Kokolino, łącznie zmieniany 1 raz.
Zwłaszcza jak zawilgnie i w zimie w nocy zamarznie... Próbowałem z filtrem od odkurzacza w Favoritce.... niestety jak naciągnoł wody i zamarzł był wielki problem z dmuchawą. Pończocha lepiej sie sprawdziła. Można do pończochy lub jakiejś rajtki doszyć gumke (tak aby zrobić coś w rodzaju czepka)Danek pisze:Włóknina dość skutecznie ograniczy przepływ powietrza