[80 B3] podstawka pod bezpieczniki
[100 C4]Bezpieczniki
Siemka mam problem moj kuzyn kupil audi 100 b4 2.5 tdi kombi i nie moze znalesc tam puszki bezpiecznikow
tak jak szukal to w benzyniakach sa w tym miejscu co powinny byc a u niego tam sa moduly
prosze o szybka odpowiedz i najlepiej jakies foto z gory dzieki
Kitaj :->
tak jak szukal to w benzyniakach sa w tym miejscu co powinny byc a u niego tam sa moduly
prosze o szybka odpowiedz i najlepiej jakies foto z gory dzieki
Kitaj :->
Ostatnio zmieniony 31 gru 2006, 16:54 przez Kitaj, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 04 sty 2007, 11:56
- Lokalizacja: PARSĘCKO
[80 B3]bezpieczniki
prosze o opis i numeracje oraz od czego sa
Ostatnio zmieniony 04 sty 2007, 18:38 przez mateusz fiuk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 24 lut 2007, 15:30
- Kontakt:
[80 B3] podstawka pod bezpieczniki
Witajcie,
zgasly swiatla...noc nadchodzi, a dokladniej zgasly mi tylko swiatla mijania, reszte mam, sprawdzilem i oto co wyszlo: zarowy, kable ok, przekaznik, bezpieczniki i wlacznik ok, robi mi zwarcie gdzies w tym czarnym pudelku, gdzie siedza sobie bezpieczniki i przekazniki(jak to sie nazywa) i teraz pytanie do Was: Jak najlepiej i najlatwiej ta podstawe wymontowac? dostep ograniczony bo podszybie przeszkadza, dlatego pytam, bo audiczke mam od niedawna [to jej pierwsza wieksza awaria] i chce to zrobic bez duzych problemow
prosze pomozcie
pozdrawiam
dawid
zgasly swiatla...noc nadchodzi, a dokladniej zgasly mi tylko swiatla mijania, reszte mam, sprawdzilem i oto co wyszlo: zarowy, kable ok, przekaznik, bezpieczniki i wlacznik ok, robi mi zwarcie gdzies w tym czarnym pudelku, gdzie siedza sobie bezpieczniki i przekazniki(jak to sie nazywa) i teraz pytanie do Was: Jak najlepiej i najlatwiej ta podstawe wymontowac? dostep ograniczony bo podszybie przeszkadza, dlatego pytam, bo audiczke mam od niedawna [to jej pierwsza wieksza awaria] i chce to zrobic bez duzych problemow
prosze pomozcie
pozdrawiam
dawid
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
- Lokalizacja: Olsztyn
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 24 lut 2007, 15:30
- Kontakt:
z tego, co pamietam, to byla reakcja na przekazniku po przelaczeniu z postoju na krotkie, ale po przeanalizowaniu raz jeszcze sytuacji, skoro 'pozyczylem' prad od postoju i teraz przelaczajac wlacznik w pozycje 'postoj' mam swiatla krotkie, to wlacznik w pozycji wlasnie swiatel krotkich nie musi byc niestety sprawny... wiec moze to dalej wlacznik. Lepiej tez go sprawdze, tylko napiszcie mi jak dobrze to wszystko rozebrac (i wlacznik i ta skrzynka)
pozdro
pozdro
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
- Lokalizacja: Olsztyn
no to może inaczej: zobacz gdzie (w którym miejscu) znika napięcie czy jest przed przełącznikiem (po co pytam jest bo są drogowe) więc na przekaźnik też dochodzi napięcie to pozostaje sprawdzić czy przekaźnik ma napięcie na styku 30 i czy przekazuje na styk 87 jeżeli jest napięcie na 87 to po drodze do bezpiecznika gdzieś wcieło, lub od bezpiecznika do lampy (co raczej odpada bo nie świecą obie)
jest jeszcze możliwość problemu w samej skrzynce z bezpiecznikami ale audi to nie ford i z nimi raczej nie ma problemu
jest jeszcze możliwość problemu w samej skrzynce z bezpiecznikami ale audi to nie ford i z nimi raczej nie ma problemu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 24 lut 2007, 15:30
- Kontakt:
jutro z samego rana sprawdze przekaznik, jak na razie dzieki za pomoc goldwinger,
pozdro
[ Dodano: 2007-02-27, 20:24 ]
jednak winnym jest przelacznik ;-/ napiszcie prosze jak sie do niego dostac. pewnie trzeba zrzucic kierownice najpierw ? pozniej oslony kolumny ?
[ Dodano: 2007-03-08, 23:06 ]
dostalem sie do przelacznika i co sie okazalo? byl sprawny, przyczyna braku swiatel bylo zalanie wtyku kostki przypinanej do przelacznika (baaazo wysoka temp spowodowala stopienie sie plastiku kolo dziury, do ktorej wchodzi bolec z przelacznika odpowiedzialny za sw. mijania, doprowadzajac do braku styku tych dwu elementow) Pytanie dlaczego tak sie stalo, co prawda kiedys zalozylem zarowki 'ala ksenon' ale mialy one taki sam pobor mocy co fabryczne(chyba 55/60 czy 55/65 jakos tak) co moglo byc przyczyna ?
pozdro
[ Dodano: 2007-02-27, 20:24 ]
jednak winnym jest przelacznik ;-/ napiszcie prosze jak sie do niego dostac. pewnie trzeba zrzucic kierownice najpierw ? pozniej oslony kolumny ?
[ Dodano: 2007-03-08, 23:06 ]
dostalem sie do przelacznika i co sie okazalo? byl sprawny, przyczyna braku swiatel bylo zalanie wtyku kostki przypinanej do przelacznika (baaazo wysoka temp spowodowala stopienie sie plastiku kolo dziury, do ktorej wchodzi bolec z przelacznika odpowiedzialny za sw. mijania, doprowadzajac do braku styku tych dwu elementow) Pytanie dlaczego tak sie stalo, co prawda kiedys zalozylem zarowki 'ala ksenon' ale mialy one taki sam pobor mocy co fabryczne(chyba 55/60 czy 55/65 jakos tak) co moglo byc przyczyna ?