[80 B4 ABK] szczotki od alternatora
[80 B4 ABK] szczotki od alternatora
Jak myślicie czy to co na obrazku poniżej jest winą tego że akumulator szybko się rozładowuje? To się stało praktycznie z dnia na dzień, a wydaje mi się że gdyby to szczotki to by stopniowo by słabł akumulator (narazie nie mam możliwości, sprawdzenia czy ładuje alternator bo nawet nie moge odpalić).
Dlaczego jedna jest krótsza?
Jak się je wymienia?
Z góry dzięki za pomoc
Dlaczego jedna jest krótsza?
Jak się je wymienia?
Z góry dzięki za pomoc
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
faktycznie, przyczyną była popsuty regulator i/lub wytarte szczotki, po wymianie wszystko jest ok
aha jeszcze z dzisiejszego doświadczenia: nie polecam jeździć po mieście z prawie wyczerpanym akumulatorem bez ładowania, w centrum nie miałam żadnych świateł, a 1km przed domem nawet na gazie sie nie dało jechać bo co chwile strzelał, nawt centralny i radio nie działało, naszczęscie jakoś dojechałem
aha jeszcze z dzisiejszego doświadczenia: nie polecam jeździć po mieście z prawie wyczerpanym akumulatorem bez ładowania, w centrum nie miałam żadnych świateł, a 1km przed domem nawet na gazie sie nie dało jechać bo co chwile strzelał, nawt centralny i radio nie działało, naszczęscie jakoś dojechałem
- M@rcus
- Forum Audi 80
- Posty: 1037
- Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
- Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
- Kontakt:
Witam, od 2 dni mam ten sam problem, brak ładowania, po przyłożeniu miernika do klem na wyłączonym i włączonym silniku mam ok 14V. Słychać również jak już łożyska w alternatorze brzęczą, teraz pytanie czy wymiana łożysk jest jakaś skomplikowana? Jeśli chodzi o ładowanie, mam nowy akumulator, po przekręceniu kontrolka ładowania się świeci, po zapaleniu gaśnie, czyli generalnie nie wygląda to na szczotki, w takim razie co nie gra? przewód od masy sprawdziłem. Pozdrawiam
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
witam co do łożysk to radził bym ci wymienić szybko u mnie jak ostatnio zaczeły szumieć to po dwóch dniach rozsypało się kółko po którym chodzi pasek alternatora i zniszczyło gwint na wirniku w związku z czym wirnik kółko łożyska i przy okazji szczotki do wymiany a co do ładowania to wygląda na regulator za naprawę alternatora z jego wszystkimi częściami zapłaciłem 180 zł to chyba nie dużo i kółko po którym chodzi pasek założył toczone a nie takie jak oryginalnie jest mam nadzieję że to wszystko mi długo pochodzi pozdrawiam
odgrzebie troszke temat mam problem ze swoim alternatorem albo i nie ostatnio padł mi aku miał 3 lata i przestał tej zimy trzymac napiecie ciężko się kręciło przy niższych temp ale do rzeczy kiedy zakladalem nowy aku zmierzylem jeszcze napiecie ladowania co sie okazalo napiecie na wlaczonych swiatlach na zaciskach od aku jest 14,8v czy siada regulator czy nie ma sie czym przejmowac bo z tego co czytałem napięcie nie powinno przekraczac 14,5v
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu