[80 B3 2.0E + lpg] Silnik nie wchodzi na obroty na benzynie!
[80 B3 2.0E + lpg] Silnik nie wchodzi na obroty na benzynie!
A wiec gdy silnik jest zimny i odpalam na beznynie to silnik szarpie i nie chce wchodzic na obroty, ledwo mu podnosze do 2200 aby na gaz sie przełaczył to czasem nawet zgasnie. Gdy jest na gazie to wszystko chodzi dobrze ale zauwazyłem że jak juz się silnik rozgrzeje to przełaczając na benzyne to normalnie wchodzi na obroty. Czy ktos moze coś poradzic cóż to może być?? Moze ktos miał podobny przypadek???
- Silvesters
- Forum Audi 80
- Posty: 107
- Rejestracja: 13 wrz 2007, 22:55
- Lokalizacja: Zgorzelec
HO HO HO KOLEDZY
Ja tu widze inny problem, skoro kolega pisze ze po odpaleniu nie chodzi na benzynie i nim targa a na gazie chodzi wiec jest prosta regula
mianowicie jest uszkodzony ktorys z wtryskow paliwa i to na BANK. Bo ja cos takiego mialem u Taty w aucie. Nagle przestal chodzic na jeden gar i targalo motorem i w ogole nie chcial sie wkrecic to bylo okropne ale to byl tylko jeden wtrysk, ktory zostal uszkodzony przez zlej jakosci paliwo po wymianie wtrysku auto zaraz rowno pracowalo na wolnych obrotach a na gazie bylo wszystko ok.
Wiec nie jest to zaden silnik krokowy tylko wtrysk.
Hmm jezeli chodzi o jego sprawdzenie to moj mechanik robil to tak ze wypiął cała listwe z wtryskami potem jedna osoba w aucie przekrecila zaplon i lekko zakrecila motorem iiiiiiii
jezeli wtrysk jest dobry to leci z niego mgiełka a jak jest zly to leje sie lub chlapie paliwe i zalewa motor, wiec daj znac co i jak bylo, pozdro ))
Ja tu widze inny problem, skoro kolega pisze ze po odpaleniu nie chodzi na benzynie i nim targa a na gazie chodzi wiec jest prosta regula
mianowicie jest uszkodzony ktorys z wtryskow paliwa i to na BANK. Bo ja cos takiego mialem u Taty w aucie. Nagle przestal chodzic na jeden gar i targalo motorem i w ogole nie chcial sie wkrecic to bylo okropne ale to byl tylko jeden wtrysk, ktory zostal uszkodzony przez zlej jakosci paliwo po wymianie wtrysku auto zaraz rowno pracowalo na wolnych obrotach a na gazie bylo wszystko ok.
Wiec nie jest to zaden silnik krokowy tylko wtrysk.
Hmm jezeli chodzi o jego sprawdzenie to moj mechanik robil to tak ze wypiął cała listwe z wtryskami potem jedna osoba w aucie przekrecila zaplon i lekko zakrecila motorem iiiiiiii
jezeli wtrysk jest dobry to leci z niego mgiełka a jak jest zly to leje sie lub chlapie paliwe i zalewa motor, wiec daj znac co i jak bylo, pozdro ))
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 sty 2008, 20:07
- Lokalizacja: Zabierzów Bocheński
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
robert 30, to w końcu czujnik temperatury czy brak emulatora lambdy :?: <osohozi>
vi7o, na początek zrób reset ECU i sprawdź czy silnik zaczął poprawnie pracować na benzynie. Zrób kilkadziesiąt km nie przełączając na LPG. Jeśli wszystko będzie w porządku to może to być wina źle ustawionej lub braku emulacji sondy lambda podczas jazdy na LPG.
vi7o, na początek zrób reset ECU i sprawdź czy silnik zaczął poprawnie pracować na benzynie. Zrób kilkadziesiąt km nie przełączając na LPG. Jeśli wszystko będzie w porządku to może to być wina źle ustawionej lub braku emulacji sondy lambda podczas jazdy na LPG.
Danek pisze:robert 30, to w końcu czujnik temperatury czy brak emulatora lambdy :?: <osohozi>
vi7o, na początek zrób reset ECU i sprawdź czy silnik zaczął poprawnie pracować na benzynie. Zrób kilkadziesiąt km nie przełączając na LPG. Jeśli wszystko będzie w porządku to może to być wina źle ustawionej lub braku emulacji sondy lambda podczas jazdy na LPG.
:lol: dla mnie to są dwie rózne sprawy .niewiem jak dla ciebie