Moje Audi Coupe
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Moje Audi Coupe
W tym przyklejonym wątku proszę o wypowiadanie się tylko i wyłącznie na temat Coupe.
Fotki, pomysły, debata posiadaczy Coupe na temat ich niuniek.
Osiągi i wszystko to co bezpośrednio odnosi się do Coupe, a nie ma miejsca bytu w innym dziale, wątku, temacie.
Temat zostaje przyklejony aby zawsze był na górze.
Fotki, pomysły, debata posiadaczy Coupe na temat ich niuniek.
Osiągi i wszystko to co bezpośrednio odnosi się do Coupe, a nie ma miejsca bytu w innym dziale, wątku, temacie.
Temat zostaje przyklejony aby zawsze był na górze.
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
Witam nie miałem jeszcze okazji przedstawic mojej własnosci ani na AKP ani tu więc mysle ze bedzie to odpowiednie miejsce na delikatny debiut. Auto jak w podpisie.Coupe ABC, 96r,ragusa metalic, Abs, poł skora, klimatronic, 2 poduchy, Dvd lcd 6,5, telefon bodajze od A8 jeszcze nie podłaczony brak sterownika) itd. Jak na złosc nie ma elek regulecji swiateł, Bc i podgrzewanych foteli, ale to kwestia czasu (taką mam nadzieje) Autko przywędrowało do mnie ze Szwajcarii. Wrzuciłem kilka fotek (dorzuce jeszcze jakies wkrotce) choc czeka mnie jeszcze sporo roboty zaby doprowadzic ja do (mniej wiecej ideału) :mrgreen: min malowanie zderzakow, zaciskow, felgi oczywiscie(mysle ze jednak 17tki obecnie 15), soczewki, wydech itd. Ale jak mysle cała przyjemnosc przede mna :lol: Pozdrawiam klubowiczow. :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2007, 18:34 przez hołard, łącznie zmieniany 11 razy.
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
Dzieki. Nie nie, zadnego wieśtuningu nie mam zamiaru uprawiać, od tego z dala jeszcze jakies poczucie gustu i smaku mam :mrgreen: . Ale nie uważam zeby malowanie zacikow było jakims wieśpomysłem, moim zdaniem jest ładna delikatna wstawka w wyglad auta,i ładnie wspołgra z felgami. Chociaz chetnie wysłucham kazdej opinii.
Audi tak jak w podpisie 2,6 V6 ABC 96r. Kosztowała mnie 12,5tys zł. Moze to i duzo, chociaz niekoniecznie
Audi tak jak w podpisie 2,6 V6 ABC 96r. Kosztowała mnie 12,5tys zł. Moze to i duzo, chociaz niekoniecznie
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Czy ja wiem. To trochę tak jak naklejanie paseczków, sreczków, malowanie lamp na czarno.hołard pisze:Ale nie uważam zeby malowanie zacikow było jakims wieśpomysłem
Pewnie pojecie wieśtunigu jest rózne. Ja podziwiam auta takie jak twoje ewentualnie z łądną felgą, łądnym zderzakiem, moze niższe, twardsze, przede wszystkim idealne technicznie.
Tak samo jak wieśtuningiem nazywam ostatni tłumik z koncówką jak wiadro bez dna a cały ukłąd bez zmian.
to dobra cena. Auto z 96 roku.hołard pisze:12,5tys zł.
Zazdroszcze Ci, bo auto naprawdę ładne. Ja co prawda majac rodzine nie moglbym coupe sobie kupic, ale jak sie wroce pamiecią, bedac kawalerem to auto pierwsza klasa
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
[quote="Doc"]Czy ja wiem. To trochę tak jak naklejanie paseczków, sreczków, malowanie lamp na czarno.
Nie zgodze sie z tobą, (przeciez nie walne ich na zołto) :mrgreen: to cos jak kosmetyka zeby auto wygladało swiezej a zaciski na nowsze i ładnie prezentowały felge na swoim tle Ja tak jak ty lubie auta seryjne bez udziwnień, ale odczyszczenie zaciskow i pomalowanie ich nie w pływa az tak na zmiane wygladu jak paski, czy denne spojlery tylko uozdabnia, podkresla to co Niemcy zrobili. I moim zdaniem fajne jest ze kazdy (taki sam) samochod wyglada jakos charakterystycznie (bez przegiec oczywiscie)
Ps: Jeszcze przyjda czasy ze nabedziesz jakiegos sportowca na weekendy i powspominasz kawalerstwo (chyba ze juz masz hehe)
Nie zgodze sie z tobą, (przeciez nie walne ich na zołto) :mrgreen: to cos jak kosmetyka zeby auto wygladało swiezej a zaciski na nowsze i ładnie prezentowały felge na swoim tle Ja tak jak ty lubie auta seryjne bez udziwnień, ale odczyszczenie zaciskow i pomalowanie ich nie w pływa az tak na zmiane wygladu jak paski, czy denne spojlery tylko uozdabnia, podkresla to co Niemcy zrobili. I moim zdaniem fajne jest ze kazdy (taki sam) samochod wyglada jakos charakterystycznie (bez przegiec oczywiscie)
Ps: Jeszcze przyjda czasy ze nabedziesz jakiegos sportowca na weekendy i powspominasz kawalerstwo (chyba ze juz masz hehe)
Śliczna cupejka
Ja swoją jak przywiozłem z Niemiec miała zaciski polakierowane i to właśnie na żółto:) i tak już zostało i jest ok.
Przejeździłęm sezon na 17'' i rozmiarze 215 x 45 i powiem szczerze po założeniu zimówek na 15'' mam poważny dylemat czy wrócić do 17'':)
Skoro ma tu się udzielać ekipa coupe/cabrio mam kilka pytań:
ktoś może przerabiał temat gumowych listew przy drzwiach - ile kosztują w ASO? i czy w Cabrio są identyko jak w Coupe i jak się je zciąga?
Czy ktoś słyszał o jakichkolwiek zamiennikach wydechu dla coupe q 2,8 oraz czy ktoś robił wydech od a do z z kwasówki jeśłi tak to za ile i u kogo i jak to sie sprawuje?
Ja swoją jak przywiozłem z Niemiec miała zaciski polakierowane i to właśnie na żółto:) i tak już zostało i jest ok.
Przejeździłęm sezon na 17'' i rozmiarze 215 x 45 i powiem szczerze po założeniu zimówek na 15'' mam poważny dylemat czy wrócić do 17'':)
Skoro ma tu się udzielać ekipa coupe/cabrio mam kilka pytań:
ktoś może przerabiał temat gumowych listew przy drzwiach - ile kosztują w ASO? i czy w Cabrio są identyko jak w Coupe i jak się je zciąga?
Czy ktoś słyszał o jakichkolwiek zamiennikach wydechu dla coupe q 2,8 oraz czy ktoś robił wydech od a do z z kwasówki jeśłi tak to za ile i u kogo i jak to sie sprawuje?
Co do listew to sa do dostania w ASO, 180zł na drzwi, 120zl na błotnik, z Cabrio sa takie same.acq pisze:Skoro ma tu się udzielać ekipa coupe/cabrio mam kilka pytań:
ktoś może przerabiał temat gumowych listew przy drzwiach - ile kosztują w ASO? i czy w Cabrio są identyko jak w Coupe i jak się je zciąga?
Czy ktoś słyszał o jakichkolwiek zamiennikach wydechu dla coupe q 2,8 oraz czy ktoś robił wydech od a do z z kwasówki jeśłi tak to za ile i u kogo i jak to sie sprawuje?
Zamiennikow koncowego nie ma napewno , pozostaje znalezienie jakiejs dobrej uzywki. Kwasówka zawsze będzie głośna, więc to zależy od ciebie, czego oczekujesz od autka, ja wybrałem cisze i pozbyłem się kwasiaka :mrgreen:
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
Tak jak kazde Abc 2,6 czyli 110kw, 150km (w nówce oczywiscie, cholera wie ile ubyło) A do setki to nie pamietam dokładnie, sam jeszcze nie mierzyłem ale chyba katalogowo cos mniej wiecej 9secChris pisze:Jesli mozna wiedziec to ile ma koni w kw i ile do setki.Pozdrawiam
Czytasz w moich myslach, tez mi sie podobaja felgi od RS2 porsche, po zimie wszytsko się wyjasni, swoj wybor na bank przedstawie w odpowiednim dziale :mrgreen:Jack pisze:Jedyne nad czym bym sie zastanawiał to nad felgami ze wzorem z RS2
Tylko, ze musial bys piasty zmieniać, żeby je zamontować, bo są na 5 śrubhołard pisze:Czytasz w moich myslach, tez mi sie podobaja felgi od RS2 porsche, po zimie wszytsko się wyjasni, swoj wybor na bank przedstawie w odpowiednim dziale :mrgreen:Jack pisze:Jedyne nad czym bym sie zastanawiał to nad felgami ze wzorem z RS2