[B4 ABT 2.0] Pomocy w ustaleniu rzeczywistego przebiegu
[B4 ABT 2.0] Pomocy w ustaleniu rzeczywistego przebiegu
Kupiłem Audi z przebiegiem 111 000 km, Jak myślicie zostałem oszukany???
Tu są fotki:
1 Strona
2 Strona
3 Strona
4 Strona
Jak widać na ostatniej stronie to jedyne co rozumiem to to że przy przebiegu 108 000 Wymieniony został tachometr czyli licznik chyba, Bo teraz mamy 08 rok i naliczniku jest 11 000. Czy to możliwe ze to Auto ma przejechane tylko te 120 000 km?? Na Briffie jest 3 właścicieli.
Niech ktoś kto sie zna mi podpowie proszę.
Tu są fotki:
1 Strona
2 Strona
3 Strona
4 Strona
Jak widać na ostatniej stronie to jedyne co rozumiem to to że przy przebiegu 108 000 Wymieniony został tachometr czyli licznik chyba, Bo teraz mamy 08 rok i naliczniku jest 11 000. Czy to możliwe ze to Auto ma przejechane tylko te 120 000 km?? Na Briffie jest 3 właścicieli.
Niech ktoś kto sie zna mi podpowie proszę.
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2012, 23:19 przez MaXuS, łącznie zmieniany 1 raz.
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
FranoF1 pisze:pewnie coś kombinowali... podczas ostatniej inspekcji wymienili licznik :-> tylko po co :roll:
Licznik to jedna z bolączek Audi80. Psuje się nadzwyczaj często. Nawet ilośc postów w tym temacie może o tym świadczyć. Niemiec nie bawi się tak jak my w wymianę np. stabilizatora. Jedzie do serwisu i wymienia cały licznik.
Proponuje by kolega nie przejmował sie dokumentacją dołaczoną do auta. Papier przyjmie wszystko. Najważniejszy jest stan techniczny. Osobiście znam auta co mają 10 lat i 58000 km przebiegu, więc wszystko jest możliwe.
witam.
kupując auto sprowadzane z zachodu nie ma co patrzeć na przebieg. myślę,że 90% ma cofnięte liczniki.należy zwracać uwagę na wypracowanie takich elementów wewnątrz auta jak kierownica, drążek zmiany biegów, pedały, fotele,itd. a i tak czasem handlarze kombinują wymieniając te elementy z rozbitków.
kupując auto sprowadzane z zachodu nie ma co patrzeć na przebieg. myślę,że 90% ma cofnięte liczniki.należy zwracać uwagę na wypracowanie takich elementów wewnątrz auta jak kierownica, drążek zmiany biegów, pedały, fotele,itd. a i tak czasem handlarze kombinują wymieniając te elementy z rozbitków.
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
zgadzam sie z kolegą mang zdarza się jednak że jak kupujesz autko z Niemiec i ma na liczniku tak jak ja miałem 242 tys cztery lata temu to już jest bardziej wiarygodne że ma taki przebieg tak jak kolega wyżej napisał oceń stan wnętrza choć też można wszystko wymienić osobiste moje zdanie jest takie że taki przebieg to mało realne
- sliwadamian
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 13 mar 2008, 23:01
Witam. Mój Ojciec ma Renault 19 z 93r. i Autko ma zrobione 57 000 km. a jak kupiliśmy je chyba w 99r to miało wtedy 45 000 km i to jest naprawdę realne. Dodam tylko, że jesteśmy jej drugimi właścicielami. Pierwszy był jakiś dziadek dodatkowo wojskowy i jeździł tym autem tylko na działkę parę km. a do pracy miał samochód służbowy. Ojciec jeździ też strasznie mało w sobotę 15 km na jakieś zakupy i w niedzielę 5 km do Kościoła i sporadycznie raz na dwa miesiące na jakieś imieniny. Może uwierzycie albo nie ale od 99r klocki na przedzie zmieniałem dopiero miesiąc temu a olej był zmieniany w 2007r . Tak więc ja mogę uwierzy ć w sporo rzeczy jeśli chodzi o przebieg. Najlepsze było jak ostatnio Ojczulek zobaczył taką samą 19-kę w komisie za 3900 zł. !! załamał się … nie całe cztery tysie za autko co wygląda jak nowe.
A wracając do Audi moje B3 1,6 TDI z 89r ma na liczniku coś koło 230 000 mil. i dziurę w fotelu kierowcy taką, ze aż jakieś pakuły z niej wystają, no ale to już pamiątka po poprzednim właścicielu.
Tak więc jak by nie patrzył nie opłaca się nadmiernie oszczędzać samochodu bo strasznie traci na wartości.
Pozdrawiam.
A wracając do Audi moje B3 1,6 TDI z 89r ma na liczniku coś koło 230 000 mil. i dziurę w fotelu kierowcy taką, ze aż jakieś pakuły z niej wystają, no ale to już pamiątka po poprzednim właścicielu.
Tak więc jak by nie patrzył nie opłaca się nadmiernie oszczędzać samochodu bo strasznie traci na wartości.
Pozdrawiam.
- killer0123
- Forum Audi 80
- Posty: 192
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
- Lokalizacja: Białystok
z tą ksiązką cos nie jest tak jak powinno byc popatrzcie na ostatnia strone przed ostatni przegląd był robiony w 2001 roku przy 72k km a data nastepnej konktoli servisowej wpisana jest na 2002 lub przebieg 187k km!!!!
ten ostatni servis z wymianą licznika to jest jakaś lipa bo po pierwsze audi dawał gwarancje na perforacje 10 lat o ile się nie myle.
Auto jest z 1991 roku jak jest napisane w tej ksiązce a wiec jest to wątpliwe że ktoś ten licznik potem wymienił i jeszcze wpisał to w ksiązke pop 4 latach od ostatniego przeglądu!!!
Watpie w to żeby ktoś po 4 letniej przerwie pojechał znów na autoryzowany servis nie mając gwarancji jest to mało prawdopodobne nawet w niemczech!!!
Auta w niemczech sa naogół servisowane tylko jak mają gwarancje i tylko to jest wbijane w ksiązke. Po gwarancji najbardzie wiarygodne sa wydruki z obowiązkowej analizy spalin Do TUV i faktury napraw jakie czasem zbiera właściciel.
Ewentualnie jakieś pojęcie i weryfikację (choć nie zawsze pewną) dają zawieszki o wymianie olejów filtrów itp. umieszczane w komorze silnika.
ten ostatni servis z wymianą licznika to jest jakaś lipa bo po pierwsze audi dawał gwarancje na perforacje 10 lat o ile się nie myle.
Auto jest z 1991 roku jak jest napisane w tej ksiązce a wiec jest to wątpliwe że ktoś ten licznik potem wymienił i jeszcze wpisał to w ksiązke pop 4 latach od ostatniego przeglądu!!!
Watpie w to żeby ktoś po 4 letniej przerwie pojechał znów na autoryzowany servis nie mając gwarancji jest to mało prawdopodobne nawet w niemczech!!!
Auta w niemczech sa naogół servisowane tylko jak mają gwarancje i tylko to jest wbijane w ksiązke. Po gwarancji najbardzie wiarygodne sa wydruki z obowiązkowej analizy spalin Do TUV i faktury napraw jakie czasem zbiera właściciel.
Ewentualnie jakieś pojęcie i weryfikację (choć nie zawsze pewną) dają zawieszki o wymianie olejów filtrów itp. umieszczane w komorze silnika.
co do tych 187k to wydaje mi sie że następna wizyta w serwisie maila być przy tym przebiegu. Tak mi tłumaczyli z niemieckiego na PL
[ Dodano: 2008-05-27, 01:57 ]
A i wsadzę fotki środka sami powiecie. ale nie wydaje mis ie zeby ktoś wymieniał kierownice siedzenia i gumy po to żeby w Niemczech sprzedać to auto. Bo sprowadzalem je z kolegami. wiem co w nim było nic żaden "popeliniaż" nie majstrował w polsce z nią! :D
[ Dodano: 2008-05-27, 01:57 ]
A i wsadzę fotki środka sami powiecie. ale nie wydaje mis ie zeby ktoś wymieniał kierownice siedzenia i gumy po to żeby w Niemczech sprzedać to auto. Bo sprowadzalem je z kolegami. wiem co w nim było nic żaden "popeliniaż" nie majstrował w polsce z nią! :D
a teraz pomyśl nad tym co napisałeśMaXuS pisze:co do tych 187k to wydaje mi sie że następna wizyta w serwisie maila być przy tym przebiegu
że niby następna wizyta za 115 tysięcy?? heh tak to nawet w tirach nie ma
totalnie się z Toba nie zgodzę. nawet w PL ludzie przyjeżdżają do ASO po gwarancji i naprawiają , niekoniecznie A3/A4/A6 tylko nawet poczciwe 80tkikiller0123 pisze:Auto jest z 1991 roku jak jest napisane w tej ksiązce a wiec jest to wątpliwe że ktoś ten licznik potem wymienił i jeszcze wpisał to w ksiązke pop 4 latach od ostatniego przeglądu!!!
tutaj także się mylisz mam dostęp do takich danych i mimo kończącej się gwarancji ludzie serwisują auta dalejkiller0123 pisze:Auta w niemczech sa naogół servisowane tylko jak mają gwarancje i tylko to jest wbijane w ksiązke.
i gdzie te foty??MaXuS pisze:A i wsadzę fotki środka sami powiecie.
Do 2001 samochód przechodził przeglądy w autoryzowanym warsztacie. Pomiędzy 2001 a 2006 nie wiadomo co działo się z autem, czy dobry olej był lany, czy odpowiednie części wymieniane na oryginały bądź z nimi zgodne. Wychodzi na to, że w 2006 zepsuł się licznik i został wymieniony w tym samym warsztacie co miał przegląd w 2001. Przy okazji w stacji tej zmieniła się nieco pieczątka, ale po takim czasie to nawet możliwe.
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
przecież tam na dole pisze następny serwis przy 187440 km a na górze pisze 72440 km może zapomniał dopisać 1 z przodu to by sie zgadzało że następny serwis po 15 tys km bo od 172440 do 187440 jest dokładnie 15 tys km ;] z datą 5.2002 ogólnie to coś uboga ta książka serwisowa... albo nie dałeś wszystkich stron