[80 B4 1,9TD AAZ] zielone maleństwo - powoli do przodu
[80 B4 1,9TD AAZ] zielone maleństwo - powoli do przodu
Witam wszystkich, chciałbym przedstawić moje maleństwo:
Pochodzenie:
Wyprodukowane w czerwcu 1994 roku.
Audi przyjechało z Belgi w 2004roku, jestem jego trzecim właścicielem w Polsce
Kolor nadwozia: LZ6U - szmaragdowy-perłowy
Kolor materiału: N2G - antracyt
Wersja wyposażenia: SX
Skrzynia biegów: CDY
Wyposażenie:
- wspomaganie
- ABS
- halogeny,
- centralny zamek z autoalarmem
- el. lusterka z podgrzewaniem,
- el. szyberdach,
- oświetlenie w łapkach nad drzwiami,
- radio Sony CDX-2200 + fabryczne nagłośnienie: 10cm w podszybiu i 13cm+tweetery w drzwiach tylnych
- CB radio PRESIDENT JOHNNY II + antena Midland ML-145
- termometr temperatury zew. i wew. (na kolumnie kierownicy)
Kody wyposażenia:
X2A = National sales program belgium
B0A = Poj. bez szczególnych krajowych wymogów techn.
C4K = Felga aluminiowa 7 jx15h2 et37
G0C = Manualna 5-biegowa skrzynia b. (przelozenia sport.)
H3C = Opony 195/65 r15 t
J1A = Battery 380 a (64 ah)
M8N = 4-cylinder diesel engine 1.9 l/55 kw w/ catalytic conv., turbocharger a. egr base engine is t2n
Q1A = Siedzenia normalne
1AC = System przeciwblokujĄcy -abs-
1G3 = Kolo zapasowe normalne zamiast dojazdowki
1MA = Bezpieczne kolo kierownicze
1N1 = Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown.
3AF = Lusterko zew.(konwex),el.regulowane
3BS = Lusterko zewn. (asferyczne), elektr. ustawiane lewo kzl
T2N = 4-cylinder diesel engine 1.9 l unit 028.d
8E1 = Wyciągane radio
3S2 = Relingi dachowe
4UA = Bez poduszki bezpieczeństwa
5J0 = Bez spoilera pokrywy tylnej
0G1 = Przedłużenie okresu przeglądu
8AV = Without radio, with loudspeaker connections
8GM = Alternator
8FA = Bez 2. akumulator
8RL = 6 głośników (zwykłych)
1LA = Hamulce tarczowe pełne przód
3FD = Dach odsuwany/odchylany z napędem elektrycznym
3YB = Schowek w drzwiach przednich
1BA = Pakiet zawieszenia- komfortowe
Ciekawe że nie ma nic o halogenach i tylnych hamulcach tarczowych?
z modów na razie tylko pin z 1,6TD (niestety sam nie zakładałem), ale już w planach:
v - obrotek z benzyniaka (zakupiony u Cobry), (zrobione)
v - ringi na zegary, (zrobione)
v - brakująca zaślepka halogenu prawego, (zrobione)
- białe kierunki po bokach,
- trzecie światło stop
- podłokietnik
- może elektryka szyb, a później zobaczymy
Na zimowym obuwiu:
Alusy+letnie ogumienie:
Wnętrze:
Zegary od Cobry:
Ringi od Dido doszły i nadszedł czas na przeszczep obrotka:
a oto wyniki:
[center]lipiec - sierpień 2008r[/center]
kobiety kochają audi :mrgreen:
mała sesja z Audicami teścia i szwagra, obie TDI <ok>
mycie, pasta koloryzująca i efekt:
zmiana CB:
[center]2009rok[/center]
24.03.2009 - po odkurzaniu:
Album ze zdjęciami na fotosiku
Pochodzenie:
Wyprodukowane w czerwcu 1994 roku.
Audi przyjechało z Belgi w 2004roku, jestem jego trzecim właścicielem w Polsce
Kolor nadwozia: LZ6U - szmaragdowy-perłowy
Kolor materiału: N2G - antracyt
Wersja wyposażenia: SX
Skrzynia biegów: CDY
Wyposażenie:
- wspomaganie
- ABS
- halogeny,
- centralny zamek z autoalarmem
- el. lusterka z podgrzewaniem,
- el. szyberdach,
- oświetlenie w łapkach nad drzwiami,
- radio Sony CDX-2200 + fabryczne nagłośnienie: 10cm w podszybiu i 13cm+tweetery w drzwiach tylnych
- CB radio PRESIDENT JOHNNY II + antena Midland ML-145
- termometr temperatury zew. i wew. (na kolumnie kierownicy)
Kody wyposażenia:
X2A = National sales program belgium
B0A = Poj. bez szczególnych krajowych wymogów techn.
C4K = Felga aluminiowa 7 jx15h2 et37
G0C = Manualna 5-biegowa skrzynia b. (przelozenia sport.)
H3C = Opony 195/65 r15 t
J1A = Battery 380 a (64 ah)
M8N = 4-cylinder diesel engine 1.9 l/55 kw w/ catalytic conv., turbocharger a. egr base engine is t2n
Q1A = Siedzenia normalne
1AC = System przeciwblokujĄcy -abs-
1G3 = Kolo zapasowe normalne zamiast dojazdowki
1MA = Bezpieczne kolo kierownicze
1N1 = Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown.
3AF = Lusterko zew.(konwex),el.regulowane
3BS = Lusterko zewn. (asferyczne), elektr. ustawiane lewo kzl
T2N = 4-cylinder diesel engine 1.9 l unit 028.d
8E1 = Wyciągane radio
3S2 = Relingi dachowe
4UA = Bez poduszki bezpieczeństwa
5J0 = Bez spoilera pokrywy tylnej
0G1 = Przedłużenie okresu przeglądu
8AV = Without radio, with loudspeaker connections
8GM = Alternator
8FA = Bez 2. akumulator
8RL = 6 głośników (zwykłych)
1LA = Hamulce tarczowe pełne przód
3FD = Dach odsuwany/odchylany z napędem elektrycznym
3YB = Schowek w drzwiach przednich
1BA = Pakiet zawieszenia- komfortowe
Ciekawe że nie ma nic o halogenach i tylnych hamulcach tarczowych?
z modów na razie tylko pin z 1,6TD (niestety sam nie zakładałem), ale już w planach:
v - obrotek z benzyniaka (zakupiony u Cobry), (zrobione)
v - ringi na zegary, (zrobione)
v - brakująca zaślepka halogenu prawego, (zrobione)
- białe kierunki po bokach,
- trzecie światło stop
- podłokietnik
- może elektryka szyb, a później zobaczymy
Na zimowym obuwiu:
Alusy+letnie ogumienie:
Wnętrze:
Zegary od Cobry:
Ringi od Dido doszły i nadszedł czas na przeszczep obrotka:
a oto wyniki:
[center]lipiec - sierpień 2008r[/center]
kobiety kochają audi :mrgreen:
mała sesja z Audicami teścia i szwagra, obie TDI <ok>
mycie, pasta koloryzująca i efekt:
zmiana CB:
[center]2009rok[/center]
24.03.2009 - po odkurzaniu:
Album ze zdjęciami na fotosiku
Ostatnio zmieniony 21 lip 2009, 18:00 przez dubbler, łącznie zmieniany 12 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
dla mnie ten samochód jest wystarczający, jak na razie, ale podobno apetyt rośnie w miarę jedzenia... :evil:
w porównaniu z Golfem III kombi 1,4 B 60KM to to jest potwór
co do spalania to myślałem że będzie niższe, ale w sumie to jestem w fazie dokładnych pomiarów - jak już będę wiedział to napisze <ok>
termometr dostałem na początku jako prezent od rodziców, w zimie dobra rzecz, ale mi też jak większości się nie widzi w tym miejscu, cóż zrobić nigdzie indziej nie chciał się zmieścić może coś się kiedyś wymyśli, ale do tego potrzeba czasu i pieniędzy :cry:
w porównaniu z Golfem III kombi 1,4 B 60KM to to jest potwór
co do spalania to myślałem że będzie niższe, ale w sumie to jestem w fazie dokładnych pomiarów - jak już będę wiedział to napisze <ok>
termometr dostałem na początku jako prezent od rodziców, w zimie dobra rzecz, ale mi też jak większości się nie widzi w tym miejscu, cóż zrobić nigdzie indziej nie chciał się zmieścić może coś się kiedyś wymyśli, ale do tego potrzeba czasu i pieniędzy :cry:
- rajdowiec86
- Forum Audi 80
- Posty: 184
- Rejestracja: 30 mar 2008, 20:53
- Lokalizacja: Kamienna góra
- mariuszekk
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 03 lis 2007, 21:30
- Lokalizacja: Wrocław