Czy ktoś wie i mógłby się podzielić tą wiedzą gdzie należy podłączyć sygnał z alternatora styk " W " aby obrotomierz działał ??? Dokładnie !!! To jest audi 80 b3 w którym fabrycznie był silnik benzynowy 2,0 a teraz założyłem 1.6 diesla. Dzięki pozdrawiam.
Proszę nie używać wielokrotnie wykrzykników, znaków zapytania itp. - Regulamin. Dziękuję - mod.
[80 B3 quattrto] Gdzie podłączyć sygnał a aletka do obrotka?
[80 B3 quattrto] Gdzie podłączyć sygnał a aletka do obrotka?
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2008, 14:38 przez sisu32, łącznie zmieniany 1 raz.
Ze styku W alternatora, przewodem (zielony 1mm) idzie sygnał do styku 8/1 przekaźnika dynamicznej kontroli oleju, następnie od tego samego styku wychodzą dwa przewody jeden (zielono-błękitny 0,5mm) do żółtej kostki licznika styk 26/22 (właśnie tym przewodem doprowadzany jest sygnał do obrotka) i drugi (zielony 0,5 mm) do sterownika układu nagrzewczo-rozruchowego styk 5/W (nr przekaźnika pod kierownicą 46) to tyle jeżeli chodzi o podłączenie.sisu32 pisze:Czy ktoś wie i mógłby sie podzielić tą wiedzą gdzie należy podłączyć sygnał z alternatora styk " W "
Sprawa druga to pytanie czy zostawiasz stary licznik od benzyny (ten bez przeróbek nie będzie wskazywał dobrze obrotów) czy masz drugi z obrotkiem do diesela.
Jeżeli zostaje ten pierwszy, to na forum jest dokładny opis krok po kroku jak przerobić obrotek od benzyny na diesela. W opcji drugiej pozostaje tylko zamiana licznika i wszystko będzie ok.