Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3]centralny zamek

ROMAN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: świebodzice

[80 B3]centralny zamek

Post autor: ROMAN » 11 mar 2007, 20:04

Zakupiłem centralny zamek wraz z alarmem i chciałbym się poradzić jak to wszystko podłączyć?Alarm to FREEWAY WRAZ Z CENTRALNYM ZAMKIEM zakupiony na allegro.Proszę o wskazówki bo za montaż zaśpiewano mi 280zł
Ostatnio zmieniony 18 mar 2007, 09:20 przez ROMAN, łącznie zmieniany 4 razy.
johny

goldwinger
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: goldwinger » 11 mar 2007, 20:16

co do podłączenia to chyba nie ma problemu bo do alarmu masz rozpiskę przewodów.
zamocowanie siłowników też nie problem w przednich drzwiach to moment roboty a w tylnych trzeba trochę cięgno od siłownika powyginać, ale jak masz trochę doświadczenia to nie będzie problemu

Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bandzior » 12 mar 2007, 12:29

Jeżeli nie znasz się na tym to raczej nie bierz się za to. Ale jeżeli masz jakieś pojęcie o prondzie to bez problemu to zrobisz - wszystkie potrzebne przewody znajdziesz pod kierownicą. Bez miernika nawet do tego nie podchodz. Jak masz blisko w okolice katowic to przyjedz pomogę Ci
Audi to Audi

Awatar użytkownika
jarema
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 26 gru 2006, 15:57
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jarema » 12 mar 2007, 18:25

Jeśli dobrze rozumiem to centalnego zamka pneumatycznego nie posiadasz ??

Awatar użytkownika
Easyrider
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 12 mar 2007, 23:10
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Easyrider » 13 mar 2007, 08:36

No właśnie... w B3 PM zazwyczaj centralny pneumatyczny był...

Co do montażu to nie jest on trudny jeśli ma się pojęcie o samochodzie... Centralka pod deską rozdzielczą, siłowniki w drzwiach, podłączenia jak w instrukcji (każdy przewód ma swój kolor). Podłączenie (+) z dowolnego miejsca zasilaniego cały czas, np. z gniazda zapalniczki.

Może lepiej pisz gdy będziesz miał konkretny problem - "nie mogę czegoś tam zrobić", a nie tak ogólnie.

Pozdrawiam i powodzenia! :)
B4 AVANTurnik 2.0E ABK
Wcześniej: B3 Sedan 1.8 PM

ROMAN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: świebodzice

Post autor: ROMAN » 13 mar 2007, 20:15

konkretne pytanie:
z centralki zamka wychodzą dwa przewody: brązowy(Unlock) i biały(Lock)
Gdzie lub do czego mam to podłączyć??
zamek nie jest pneumatyczny z resztą roboty chyba sobie poradzę :-/
johny

piotrek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 29 lis 2006, 19:57
Lokalizacja: Lublin

Post autor: piotrek » 13 mar 2007, 20:29

czyli zamykanie i otwieranie pewnie przez sygnał ,,-" musisz je podłączyć z przewodami siłownika zamka sterującego

Awatar użytkownika
jarema
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 26 gru 2006, 15:57
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jarema » 13 mar 2007, 20:50

piotrek pisze:czyli zamykanie i otwieranie pewnie przez sygnał ,,-" musisz je podłączyć z przewodami siłownika zamka sterującego
No i nie zapomnij podłączyć przewody (lock, unlock)do centalki alarmu bo nie będziesz miał sterowania centralnym z pilota.

Awatar użytkownika
Goraht
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 19 sty 2007, 21:46
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Goraht » 13 mar 2007, 21:23

Ja właśnie skończyłem instalować u siebie alarm LegendFord (powinny być podobne). Jak w profilu widać mamy ten sam model Audi, więc postaram się pomóc ;-) Jakby co wal na gg.

Mnie np. najdłużej zajęło szukanie kabli od kierunkowskazów, teraz już wiem dokładnie gdzie są :-P

ROMAN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: świebodzice

Post autor: ROMAN » 14 mar 2007, 20:22

No i zaczęły się schody.Chciałem zdemontować tapicerkę drzwi i już nie mam zatrzasków.To pikuś,ale jak zdemontować klamkę i lusterko.śrubkę wykręciłem i za boga nie wychodzi.Cały mechanizm lusterka wciskałem i nic. :oops:
johny

Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bandzior » 15 mar 2007, 08:02

Domyślam się że chodzi Ci o klamkę wewnętrzną:
Wiec jak ją odciągniesz jak do otwierana drzwi tam jest śrubka na krzyżak - jak ją wykręcisz klamkę pociągnij do przodu (w kierunku kiery) i wyjdzie. Pamiętaj oczywiście o tym że jest do niej podłączona linka.
Co do lusterka to chyba nie ma konieczności dotykania tego.
Wymieniałem u siebie centralny na elektryczny i obeszło się bez tego.
Audi to Audi

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 15 mar 2007, 13:06

Klamkę wewnętrzną musisz przesunąć w kierunku przodu auta po odkręceniu właśnie tej śrubeczki o której pisze bandzior. Mechanizm regulacji lusterka - najpierw złap te górne kółko je mocno pociągnij do góry a to co będzie w klamce wepchnij do środka - mocowane jest na zatrzaski które łatwo schodzą w dół. Kable do kierunków to bodajże białe z czarnymi paskami (są u kierowcy w nogach)

goldwinger
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: goldwinger » 15 mar 2007, 15:10

i tak jak napisał bandzior sterowania lusterek można nie ruszać

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 16 mar 2007, 16:20

ale jak nie wyjmiesz sterowania lusterek to boczek na nich będzie wisiał i może uszkodzić linkę a poza tym będzie to nie wygodne, a wypięcie tego mechanizmu to naprawdę nie jest filozofia...

bubu05
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 22 lut 2007, 09:44
Lokalizacja: kraków

Post autor: bubu05 » 17 mar 2007, 21:37

Ja za podpiecie (tez PM ) zaplacilem 100 zl i to w Belkowski krakow (alarm Cliford). PM byl od 89 jak dobrze kojarze i nie spotkalem wogole B3 bez centrala...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga