Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b3 2.0] problem silnikiem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Gllen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:28
Lokalizacja: Ruda Śląska

[80 b3 2.0] problem silnikiem

Post autor: Gllen » 11 lis 2007, 22:00

Kupiłem audi 80 b3 tydzien temu, mam silnik 2.0 podobno wielopunkt mechaniczny, cieżko zapala i nie reaguje na dodawanie gazu na benzynie i LPG, i mechanik nie wie co to za bardzo jest, czy ktos miał cos takiego u siebie? albo wie jak to zlikwidować był bym bardzo wdzięczny lub czy ktos zna jakiegos dobrego mechanika na Terenie Rudy Śląskiej
Ostatnio zmieniony 14 lis 2007, 16:17 przez Gllen, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 12 lis 2007, 13:51

po co od razu mechanik?
sprawdziles kody blyskowe?
sprawdziles sonde lambda, filtr powietrza, kable WN, palec, kopulke, swiece? sprawdziles czujnik temperatury silnika? kable idace do przeplywomierza i zaworu przy wtrysku? silnik krokowy? pompe paliwa..............
masz czarny dym z wydechu?

Niestety musisz podac wiecej danych bo chetnie pomoge ale wrozyc z fusow nie umie :)

Awatar użytkownika
Gllen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:28
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Gllen » 12 lis 2007, 18:36

auto po zakupie zostało oddane do znajomego mechanika aby all posprawdzał, czy wie ktoś co to jest resektor?

[ Dodano: 2007-11-13, 19:13 ]
dzieki k44761,
gadałem z mechanikiem świece zostały wymienione przewody wysokiego napięcia również, mechanik wymienił reduktor LPG jest poprawa lecz nadal jest problem, dym nie jest czarny. Zapala dobrze na benzynie i na gazie parę minut chodzi dobrze reaguje na dodawanie gazu, po chwili zmniejsza obroty i nie reaguje na dodawanie gazu. czy może nieć na to wpływ katalizator ( tak mówi mechanik )?

[ Dodano: 2007-11-13, 19:54 ]
Co może być powodem że nie reaguje na dodawanie gazu i jest tylko na 1 obrotach linka pracuje.

[ Dodano: 2007-11-13, 19:54 ]
moje gg 7138137

Awatar użytkownika
Zygzak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 14 paź 2007, 01:16
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Zygzak » 13 lis 2007, 21:17

Sprawdz przepływomierz czy nie łapie fałszywego powietrza. Może byc równiez uszkodzony sterownik wtrysku. To tylko moje propozycje moge sie mylic. Pozdrawiam ;-)

Awatar użytkownika
orkabmx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 327
Rejestracja: 14 paź 2007, 20:46
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: orkabmx » 13 lis 2007, 22:51

sprawdz lewe powietrze w gumowej rurze idacej od filtra powietrza ja mialem cos podobnego ale sie z tym uporalem i sprawdz czujnik temp nad kolo swiec sprobuj zapalic jak wylaczysz wtyczne z czujnika pokombinuj a napewno dojdziesz

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 14 lis 2007, 09:29

Podejrzewam uszkodzoną przepływkę po jakimś strzale gazu albo padła sonda lambda.

Awatar użytkownika
Gllen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:28
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Gllen » 14 lis 2007, 15:50

Silnik krokowy został rozłączony i obudowa z filtra zdjeta i an gazie elegancko chodzi ale na benzynie nie chodzi;/

[ Dodano: 2007-11-18, 12:34 ]
;/ teraz mu odbiło i nie chce zapalać, trzeba trochę sie na męczyć aby zapalił , jak zapali to elegancko chodzi ( czasem zapalanie trwa 10 min... )

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 05 sty 2008, 09:37

Gllen jeśli chodzi o LPG to regulacja instalacji powinna pomóc. Natomiast benzyna to jak już wspomniano wyżej należy sprawdzić czy nie zasysa lewego powietrza (nieszczelny dolot), sterownik wtrysku, wtryskiwacze, czujnik temperatury, przepływomierz, regulator ciśnienia. Generalnie trzeba poszukać kumatego mechanika, żeby systematycznie posprawdzał poszczególne elementy mogące mieć wpływ na takie zachowanie autka.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl