[audi b3 b4] tuleje wachacza MEYLE HD CO SADZICIE
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Akurat tuleje wachacza lema ,są gów...ne ...u mnie wytrzymały ok.15 tys ...i ten ich wielki kołnierz który tylko utrudnia wyciśnięcie starych ...nigdy więcej ich nie kupięNiemy88 pisze:zobaczymy co z tego wyjdzie mam nadzieję, że będzie spokój na dłuższy czas..
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
kompletna wymiana zawieszenia w lutym, przegląd w marcu.
Usłyszałem że "luźny jest prawy sworzeń".
Dodam że wszystkie części kupiłem Febi - Bilstein.
No to ...kufa... miesiąc pojeździłem na cudnym nowym zawieszeniu.
Wpadłem w tym czasie gdzieś w dziure, faktycznie, pamiętam. I to nie jeden raz ale chyba z 3 razy. To sie w pale nie mieści, żeby po takim czasie sworzeń do wymiany :roll:
Dodam, że prawie wszystko kupowałem przez Allegro, tuleje również.
W takiej sytuacji producent nie ma większego znaczenia...byle po prostu było firmowe.
Ważne, żeby nie kupić jakiegoś szajsu, zważając na jakość asfaltu w Polsce.
Lemforder czy Febi, wsjo rybka. Jak ma sie popsuć to sie popsuje : )
Usłyszałem że "luźny jest prawy sworzeń".
Dodam że wszystkie części kupiłem Febi - Bilstein.
No to ...kufa... miesiąc pojeździłem na cudnym nowym zawieszeniu.
Wpadłem w tym czasie gdzieś w dziure, faktycznie, pamiętam. I to nie jeden raz ale chyba z 3 razy. To sie w pale nie mieści, żeby po takim czasie sworzeń do wymiany :roll:
Dodam, że prawie wszystko kupowałem przez Allegro, tuleje również.
W takiej sytuacji producent nie ma większego znaczenia...byle po prostu było firmowe.
Ważne, żeby nie kupić jakiegoś szajsu, zważając na jakość asfaltu w Polsce.
Lemforder czy Febi, wsjo rybka. Jak ma sie popsuć to sie popsuje : )
Jest | A6Q 2.8 Avant
Był | A80 Avant 1.9TDI+
Był | A80 Avant 1.9TDI+
moje wytrzymały 30 tys. (lemforder ze zwykłym kołnieżem) i tak naprawdę tylko prawa strona jest mocno wybita.. lewa jeszcze się jakoś trzyma a nie jeżdżę po równych drogach.. co do tych z większym kołnieżem - pożyjemy zobaczymy :lol: najwyżej będzie znowu wymiana :mrgreen:MUNIOR pisze:Akurat tuleje wachacza lema ,są gów...ne ...u mnie wytrzymały ok.15 tys ...i ten ich wielki kołnierz który tylko utrudnia wyciśnięcie starych ...nigdy więcej ich nie kupięNiemy88 pisze:zobaczymy co z tego wyjdzie mam nadzieję, że będzie spokój na dłuższy czas..
Audi B4 1.9 TDi 1Z .
widzę tu pewną prawidłowość.Niemy88 pisze:i tak naprawdę tylko prawa strona jest mocno wybita..
U mnie również prawa strona jest bardziej zużyta od lewej (po niedawnej wymianie).
Ciekawe, czy to efekt studzienek kanalizacyjnych, które są blisko krawężnika :mrgreen:
[ Dodano: 2012-04-04, 15:30 ]
Komedia, moje tuleje Febi też poszły się kochać...
Jest | A6Q 2.8 Avant
Był | A80 Avant 1.9TDI+
Był | A80 Avant 1.9TDI+
a ile na nich przejechałeś ??pszem pisze:widzę tu pewną prawidłowość.Niemy88 pisze:i tak naprawdę tylko prawa strona jest mocno wybita..
U mnie również prawa strona jest bardziej zużyta od lewej (po niedawnej wymianie).
Ciekawe, czy to efekt studzienek kanalizacyjnych, które są blisko krawężnika :mrgreen:
[ Dodano: 2012-04-04, 15:30 ]
Komedia, moje tuleje Febi też poszły się kochać...
Audi B4 1.9 TDi 1Z .
febi moze i bylo dobre jak nie bylo podrabiane teraz to tragedia .
poduchy amortyzatorów u mnie wytrzymywały przypominam do max 500 km, tuleje wahaczy 2-3 tysiące i guma szrot,wiec nie widze sensu pchania tego badziewia do auta szkoda czasu.Moze sie trafic lipa ale nie w moim przypadku gdzie wymienialem po 2-3 razy myslac ze moze trafily sie jakies trefne
Dlatego zdania nei zmienie ze febi to tandeta
Jesli chodzi o LEMFORDER tez produkowany jest na słowacji itp wiec pewnie na trwałosci stracilo ale jeszcze i tak sa warte kupna bo troche wytrzymują
poduchy amortyzatorów u mnie wytrzymywały przypominam do max 500 km, tuleje wahaczy 2-3 tysiące i guma szrot,wiec nie widze sensu pchania tego badziewia do auta szkoda czasu.Moze sie trafic lipa ale nie w moim przypadku gdzie wymienialem po 2-3 razy myslac ze moze trafily sie jakies trefne
Dlatego zdania nei zmienie ze febi to tandeta
Jesli chodzi o LEMFORDER tez produkowany jest na słowacji itp wiec pewnie na trwałosci stracilo ale jeszcze i tak sa warte kupna bo troche wytrzymują
zapomnij o czerwonych tulejach z olkusza
no chyba ze chcesz sie na robic to moge i takie dac gratis bo musze je wywalic z cabrio wachacz lata raz do przodu raz do tyłu takie sa luzne
w ich miejsce zakładam meyle na sezon wystarczą napewno
no chyba ze chcesz sie na robic to moge i takie dac gratis bo musze je wywalic z cabrio wachacz lata raz do przodu raz do tyłu takie sa luzne
w ich miejsce zakładam meyle na sezon wystarczą napewno
AUDI B4 CABRIO 2,3 20v 7a SPRZEDAM
coupe quattro 2,2 20v turbo 425KM 483NM
coupe quattro 2,2 20v turbo 425KM 483NM
Ja właśnie jestem po remoncie zawieszenia.
Springi od 7A, bilstein B6, "kute" wahacze przód.
Gumy na saniach i stabilizatorach nie wymieniane, nie było potrzeby. Łączniki tył, drążki kierownicze tył, sworznie tył nie wymieniane - nie było potrzeby.
Łączniki stabilizatora przód: HART.
Tuleje wahaczy przód i tył: MEYLE HD.
Końcówki drążków kierowniczych: MEYLE.
Sworznie wahacza przód: MEYLE.
Koła 17"x7J, opony 215/45.
Geometria ustawiona. Auto nie do poznania. Prowadzi się jak po szynach i jazda po mieście mi nie straszna.
Poprzednia qpeta dostała to samo + gumy ori na saniach. Przez ponad 30tys wyleciał tylko łącznik stabilizatora przedni prawy. Przy cenie 25zł/szt za metalowy to jest to żaden koszt.
Zdrówka.
Springi od 7A, bilstein B6, "kute" wahacze przód.
Gumy na saniach i stabilizatorach nie wymieniane, nie było potrzeby. Łączniki tył, drążki kierownicze tył, sworznie tył nie wymieniane - nie było potrzeby.
Łączniki stabilizatora przód: HART.
Tuleje wahaczy przód i tył: MEYLE HD.
Końcówki drążków kierowniczych: MEYLE.
Sworznie wahacza przód: MEYLE.
Koła 17"x7J, opony 215/45.
Geometria ustawiona. Auto nie do poznania. Prowadzi się jak po szynach i jazda po mieście mi nie straszna.
Poprzednia qpeta dostała to samo + gumy ori na saniach. Przez ponad 30tys wyleciał tylko łącznik stabilizatora przedni prawy. Przy cenie 25zł/szt za metalowy to jest to żaden koszt.
Zdrówka.
przemek łaczniki harta to badziew trzeba było meyla załozyc sa nie do zabicia
mi przedwczoraj urwał sie wachacz oryginalny wmorde o 22 na srodku jezdni
wiec zapodałem meyle hd
wczesniej siedziały tuleje z olkusza powymianie na meyla cisza spokój normalnie nie poznałem auta
mi przedwczoraj urwał sie wachacz oryginalny wmorde o 22 na srodku jezdni
wiec zapodałem meyle hd
wczesniej siedziały tuleje z olkusza powymianie na meyla cisza spokój normalnie nie poznałem auta
AUDI B4 CABRIO 2,3 20v 7a SPRZEDAM
coupe quattro 2,2 20v turbo 425KM 483NM
coupe quattro 2,2 20v turbo 425KM 483NM
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga