[2.0 ABK + LPG] Czarny nagar na swiecach i wiecej pali
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Czekaj czekaj Jeśli spaliny się mieszają a sonda nie wyłapie błędu lania na jednym cylindrze (bo jest daleko) to brak będzie błędów w ECU. A gniazdo i świeca z cylindra gdzie wtrysk jest wyklekotany będzie właśnie osmolona.
W takim wypadku najlepiej zamienić kolejność wtryskiwaczy i obserwować świece
W takim wypadku najlepiej zamienić kolejność wtryskiwaczy i obserwować świece
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8387
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Tak ale jest jeden warunek ecu nie wywali błędu o adaptacji czasu wtrysku, sonda ustawi dawkę do lejącego wtrysku, wiec jak trzy nie leją to będzie ubogo dla nich bo sterownik uśredni i silnik straci na mocy.bloku pisze:Czekaj czekaj Jeśli spaliny się mieszają a sonda nie wyłapie błędu lania na jednym cylindrze (bo jest daleko) to brak będzie błędów w ECU. A gniazdo i świeca z cylindra gdzie wtrysk jest wyklekotany będzie właśnie osmolona.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga