[2.0 ABK + LPG] Czarny nagar na swiecach i wiecej pali
[2.0 ABK + LPG] Czarny nagar na swiecach i wiecej pali
Witam forumowiczów
Mam takie pytanie po 20.000 km zajrzałem do swoich swiec zapłonowych(NGK) i moim oczom ukazał sie na nich czarny nagar.
Widoczny na zdjeciu.
Czy przyczyna moze byc dosc krutki dojazd do pracy 9 km ?
Dodam ze ostatnio zaczeło wiecej palic LPG jakies 2l wiecej na 100 km
Panowie radzicie tylko wymiane swiec ?
Przewody sa 3 letnie (Janmor) i nie robia dyskoteki po maska nawet po spryskaniu mgiełka wody po zmroku
Czy przyczyna takiego wygladu możne byc sonda ?
Mam takie pytanie po 20.000 km zajrzałem do swoich swiec zapłonowych(NGK) i moim oczom ukazał sie na nich czarny nagar.
Widoczny na zdjeciu.
Czy przyczyna moze byc dosc krutki dojazd do pracy 9 km ?
Dodam ze ostatnio zaczeło wiecej palic LPG jakies 2l wiecej na 100 km
Panowie radzicie tylko wymiane swiec ?
Przewody sa 3 letnie (Janmor) i nie robia dyskoteki po maska nawet po spryskaniu mgiełka wody po zmroku
Czy przyczyna takiego wygladu możne byc sonda ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4658
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Stag 200 to instalacja IV generacji. II generacja to stag 50, 100, 150.II Generacja Stag 200
Takie zużycie oleju jeszcze nie zarzuci świec.
Dobrze by było sprawdzić działanie i regulacje instalacji LPG aby wykluczyć czy to nie jej wina.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4658
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jeśli masz sekwencyjny gaz to padnięta sonda też będzie miała wpływ na pracę silnika.
Sondę można sprawdzić zwykłym miernikiem.
Sondę można sprawdzić zwykłym miernikiem.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4658
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Może być bo jak sonda przestaje pracować to sterownik zaczyna podawać więcej paliwa.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
LPG nigdy nie zostawi tak czarnego nagaru. Tu raczej jest problem z układem paliwa. Warto sprawdzić, czy poza LPG konkretny wtrysk nie podlewa paliwem. Nie mając możliwości spalenia całej mieszanki (zbyt bogata) zostawi taki nagar.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
ABK to wielopunkt więc jak najbardziej tak.jamal012 pisze:Jesli jeden wtrysk by podlewał paliwem to nagar był by na jednej swiecy ?
Bardzo prawdopodobne ale odczuwałby znaczne spadki mocy. Pytanie czy tak jest?Jarewa pisze:Zmierz kompresje bo prawdopodobieństwo uszkodzenia cylindra jest większe niz uszkodzenie wtrysku jednego. A po za tym jeździsz na LPG to większe prawdopodobieństwo uszkodzenia pierścienia olejowego.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 529
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
Jak to nie jak tak.Jarewa pisze:Nie nie jest to możliwe w abk to nie fullgrupa.
Moje to elektro-woz-czyli-woz-elektronica-t75652.html
Jeśli moja rada okazała się pomocna kliknij "Pomógł"
Jeśli moja rada okazała się pomocna kliknij "Pomógł"
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga