[2.0 ABK + LPG] Czarny nagar na swiecach i wiecej pali
[2.0 ABK + LPG] Czarny nagar na swiecach i wiecej pali
Witam forumowiczów
Mam takie pytanie po 20.000 km zajrzałem do swoich swiec zapłonowych(NGK) i moim oczom ukazał sie na nich czarny nagar.
Widoczny na zdjeciu.
Czy przyczyna moze byc dosc krutki dojazd do pracy 9 km ?
Dodam ze ostatnio zaczeło wiecej palic LPG jakies 2l wiecej na 100 km
Panowie radzicie tylko wymiane swiec ?
Przewody sa 3 letnie (Janmor) i nie robia dyskoteki po maska nawet po spryskaniu mgiełka wody po zmroku
Czy przyczyna takiego wygladu możne byc sonda ?
Mam takie pytanie po 20.000 km zajrzałem do swoich swiec zapłonowych(NGK) i moim oczom ukazał sie na nich czarny nagar.
Widoczny na zdjeciu.
Czy przyczyna moze byc dosc krutki dojazd do pracy 9 km ?
Dodam ze ostatnio zaczeło wiecej palic LPG jakies 2l wiecej na 100 km
Panowie radzicie tylko wymiane swiec ?
Przewody sa 3 letnie (Janmor) i nie robia dyskoteki po maska nawet po spryskaniu mgiełka wody po zmroku
Czy przyczyna takiego wygladu możne byc sonda ?
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
ABK to wielopunkt więc jak najbardziej tak.jamal012 pisze:Jesli jeden wtrysk by podlewał paliwem to nagar był by na jednej swiecy ?
Bardzo prawdopodobne ale odczuwałby znaczne spadki mocy. Pytanie czy tak jest?Jarewa pisze:Zmierz kompresje bo prawdopodobieństwo uszkodzenia cylindra jest większe niz uszkodzenie wtrysku jednego. A po za tym jeździsz na LPG to większe prawdopodobieństwo uszkodzenia pierścienia olejowego.
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek