Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Duże spalanie LPG

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kamil150791
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 22 lut 2013, 13:15
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: kamil150791 » 24 lut 2013, 12:49

Zgadzam się z ignac112
posprawdzaj to i daj znać co wyszło...

Awatar użytkownika
patrykzs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 21 sie 2012, 22:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: patrykzs » 24 lut 2013, 13:07

A więc tak, instalacja gazowa tak jak pisałem, filtr czysty, reduktor nowy, a instalacja według komputera dobrze wyregulowana i ustawiona, czujnik temperatury zapewne chodzi o niebieski, sprawny z serwisu z miesiąc ma dopiero, kopułka palec przewody i swiece też nowe, sonda też wymieniana Boscha działa prawidłowo, to wszystko było wymieniane w przeciągu dwóch miesięcy, a na krótkich odcinkach to jeżdżę ale go nie ciągam, tak do 2,5 tyś. obrotów. Jak jest u was z temperaturą jak jeździcie teraz zimą? Bo u mnie wczoraj np. jechałem odcinek 50km autostrada i dopiero jak dojechałem do miejscowości to złapał 90

dimuspl

Post autor: dimuspl » 24 lut 2013, 13:08

A świece jaki kolor elektrod mają? Jak czarne, to wymień niebieski czujnik temp. bez względu na wszystko. Tylko kup dobry jakiś lepszy, bo Chińczyki zaraz padają.

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 24 lut 2013, 15:00

Za długo Ci sie grzeje, ja swoim zrobie z 10km i juz mam 90st.
Pozatym skoro wymieniles juz pół auta to proponuje czepic sie takich rzeczy jak ćisnienie w oponach, ustawienie geometrii i wymien filtr powietrza.

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 24 lut 2013, 18:46

Mój były abt łapie 90st. po 4-6 km w te mrozy... Z nawiewów aż parzy.

Awatar użytkownika
patrykzs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 21 sie 2012, 22:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: patrykzs » 24 lut 2013, 20:23

dimuspl pisze:wymień niebieski czujnik temp. bez względu na wszystko. Tylko kup dobry jakiś lepszy, bo Chińczyki zaraz padają.
Czujnik kupiony w serwisie, oryginalny więc nie żaden chińczyk i działa prawidłowo bo był mierzony, no to teraz najwyżej się wezmę za rzeczy które podpowiedział kolega szaakaal. A więc dzięki za pomoc, jak się poprawi to dam znać co było przyczyną.

Awatar użytkownika
marrcin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 27 lut 2013, 12:54

Post autor: marrcin » 28 lut 2013, 17:21

zapewne bedzie chodzi o temperature . wymien termostat bo masz niedogrzany silnik I Ci wiecej bedzie palic przez to .

Baldys1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 14 sty 2014, 22:06

[B3 PM] Duże spalanie

Post autor: Baldys1990 » 28 lip 2014, 17:02

Witam.
Widziałem parę podobnych tematów ale objawy mi nie pasowały.
Mianowicie Audik zaczął mi dramatycznie dużo palić- zadowalał się 11 litrami gazu- teraz 17. Zmiana nastąpiła z dnia na dzień. Pomyślałem że znów łapie lewe powietrze i sprawdziłem podstawę wtrysku, zmieniłem na nową. Niestety to nie pomogło. Problem odczuwalny jest też na PB- słabo się wkręca na obroty, jakby lekko przerywał (do wymiany mogą być przewody WN) no ale nawet jeśli to nie skoczyłoby mi tak nagle spalanie. Proszę o sugestie co to może być i jak to sprawdzić.
Pozdrawiam.

nerwus1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 19 cze 2011, 19:05
Lokalizacja: Głogów

Post autor: nerwus1988 » 29 lip 2014, 11:30

Sprawdzałeś sonde lambda? możesz też mieć czujnik temperatury uwalony,Podjedz do gazownika na regulację gazu i może sprawdzi Ci przy okazji sonde.

Baldys1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 14 sty 2014, 22:06

Post autor: Baldys1990 » 30 lip 2014, 09:38

Sonde wykluczyłem, bo jeśli by padła to nawet w trybie awaryjnym nie uzyskałbym takiego spalania. Czujnik- chodzi Ci o ten niebieski ? Można go jakoś chałupniczo sprawdzić ?

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 30 lip 2014, 13:12

Gaz masz I-szej czy II-giej generacji?

Baldys1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 14 sty 2014, 22:06

Post autor: Baldys1990 » 30 lip 2014, 14:53

II gen. sterownik Bingo M. dziś nie chciał się wkręcić powyżej 3.5 tyś obr. na LPG, na benz było ok. i jakby stracił na dynamice (przyspieszenie).

Nerwus1988 - jeśli na zimnym odpalonym piecu po wyciągnięciu wtyczki od czujnika niebieskiego auto gubi obroty to mogę uznać go za sprawny ?

[ Dodano: 2014-08-11, 06:37 ]
Dla potomnych. Uszkodzony był Attuator (zawieszał się) przez co znacznie podskoczyło spalanie. Wywaliłem część i wstawiłem register ( 5zł na szrocie), gazownik mi go ustawił no i śmiga.

Awatar użytkownika
Lasgo07
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 25 sty 2013, 23:56
Lokalizacja: Pułtusk

[B4 2.0 ABT] Wysokie spalanie LPG. Proszę o porady

Post autor: Lasgo07 » 14 wrz 2014, 16:19

Cześć. Odkąd zakupiłem swoje Audi 80 mam problem z jej spalaniem. Wymieniłem już raczej wszystko. Dałem nową centralkę Bingo M, wleciał teraz nowy parownik. W aucie są powymieniane wszystkie filtry i osprzęt elektryczny a cały czas pali za dużo w dodatku na postoju czuć gazem w kabinie przy otwartym nawiewie pomimo że instalacja jest szczelna.

Spalanie w cyklu mieszanym wynosi 11,5 litra. Miasto 15,5 litra.

Sonda jest sprawna.

Prosiłbym o wskazówki jak macie u siebie poustawiany sterownik Bingo M. Ile, co i czego.

Jak się u was zachowuje lambda na wolnych i na wysokich obrotach.

Wiem że spalanie jest za wysokie, mój kolega ma takie Audi od 8 lat na takim samym sterowniku i jemu w trasie pali niecałe 9 litrów a po mieście nie przekracza 10,5 litra.

Będę wdzięczny na cenne wskazówki.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 wrz 2014, 16:39

Lasgo07, a u gazownika był na regulacji :?: bo rozumiem że mówimy tu o spalaniu lpg :?:

ps jeśli problem dotyczy lpg to powinien być w tym dziale :!:

Awatar użytkownika
Lasgo07
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 25 sty 2013, 23:56
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: Lasgo07 » 14 wrz 2014, 16:57

PieterB, U gazownika nie byłem. Zawsze sam regulowałem. W żadnym innym aucie nie miałem takiego problemu jak tutaj. Posiadam interfejs do Bingo.

Sorki że wpisałem nie tutaj gdzie potrzeba ;)

Tak, problem dotyczy tylko LPG w dodatku przy jeździ po puszczeniu gazu szarpie autem, na benzynie tego nie ma.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga