[B3 90 2.3 20V quattro 7A] jaka instalacje gazowa zalozyc ?
więc dziś odebrałem moje czterołapkowe audi :mrgreen: narazie wypisze jakie części, fotki wrzuce jutro, dziś juz było ciemno.a więc:
-reduktor tomasetto na 200km
-zbiornik stako walec
-zawory tomasetto
-centralka stagg-300
-układ elektryczny stagg
-wtryski valtec czerwone
ogólnie nawet fajnie to chodzi, może malutka róznica jest między benzyna a gazem ale jestem zadowolony. stwierdziłem że jestem nienormalny- kupic takiego starego grata za tyle i jeszcze taki gaz wstawiac hehe,. ale co tam
-reduktor tomasetto na 200km
-zbiornik stako walec
-zawory tomasetto
-centralka stagg-300
-układ elektryczny stagg
-wtryski valtec czerwone
ogólnie nawet fajnie to chodzi, może malutka róznica jest między benzyna a gazem ale jestem zadowolony. stwierdziłem że jestem nienormalny- kupic takiego starego grata za tyle i jeszcze taki gaz wstawiac hehe,. ale co tam
s4 c4
husaberg fe400
sprzedam części 2.6 ABC-silnikowe, osprzęt
husaberg fe400
sprzedam części 2.6 ABC-silnikowe, osprzęt
Butle gdzie upchnąłeś? no i korek wlewu?
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
- Black Spider
- Forum Audi 80
- Posty: 51
- Rejestracja: 04 mar 2007, 09:07
Konfiguracja moze byc ja bym wymienil tylko reduktor np na KME Silver do 230KM, stag jest calkiem ok u mnie Probe 2.2GT lata na konfigu KME Diego wtryski Valtek reduktor KME GOLD do 360KM rurki 8mm auto ma dlubniety silnik na 210KM i nie ma problemu. W audiku 2,3NG siedzi Blos+reduktor BRC do 190KM i smiga w tym konfigu juz 4 lata bez najmniejszych problemow oczywiscie uklad zaplonowy stan igla NGK/Beru. Wsyztko to kwestia regulacji i dobrego montazu
Montaż butli mi się nie podoba, bardziej wolę sposób montażu u Maroonia Ale ponoć są problemy z tak ustawionymi toroidalnymi butlami
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
no troche ciasno. ta butla druga kosztuje kupe kasy...a czy nieład jest pod maską, hmm w sumie tam nie ma miesjca żeby ładniej to zrobic, jedno na drugim. kto mi powie czy jeśli nie ma nic w płynie chłodniczym ani w oleju to czy możliwe że uszczelka pod głowicą jest do dupy? bo ginie mi troszke wody i nie moge nzaleźć przecieku, bąbelków w zbiorniczku tez nie ma
s4 c4
husaberg fe400
sprzedam części 2.6 ABC-silnikowe, osprzęt
husaberg fe400
sprzedam części 2.6 ABC-silnikowe, osprzęt
Ja ci powiemkuba2955 pisze:kto mi powie czy jeśli nie ma nic w płynie chłodniczym ani w oleju to czy możliwe że uszczelka pod głowicą jest do dupy? bo ginie mi troszke wody i nie moge nzaleźć przecieku, bąbelków w zbiorniczku tez nie ma
Otóż jest to możliwe ja z taką dolegliwością bujam się autem od dłuższego czasu. I co dziwne też problem powstał po montażu gazu (może to zbieg okoliczności). Płynu ubywało mi na początku mało i dolewałem go sporadycznie lecz ostatnio dolewam coraz to więcej. Wczoraj byłem na teście zawartości spalin w płynie chłodniczym, i po otwarciu termostatu odczynnik odbarwił się od razu z koloru niebieskiego na zielony (czyli spaliny w płynie chłodniczym). Tobie radze jechać też na taki test i sprawdzić ciśnienie sprężania, dodam jeszcze że jezdziłem autem i nie miałem żadnych objawów typu strata moczy czy dymienie z rury wydechowej na biało.
- KLAKSON
- Forum Audi 80
- Posty: 1767
- Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
- Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
- Kontakt:
k44761 napisałeś : Ostatnio na stacji BP widziałem gościa w B4 który zawór wlewowy LPG miał tam gdzie wlew paliwa, pod klapką. Wstydzicie się tego czy co?
To nie o to chodzi, że ktoś się wstydzi gazu tylko jak jest możliwość założenia właśnie tam wlewu to jak najbardziej będzie to miejsce odpowiednie. Ja mam właśnie koło wleu benzyny zamontowane i jest ok. nic mi nie wiercili żadnej dziury w zderzaku tylko srytnie umieścili koło wlewu Pb
To nie o to chodzi, że ktoś się wstydzi gazu tylko jak jest możliwość założenia właśnie tam wlewu to jak najbardziej będzie to miejsce odpowiednie. Ja mam właśnie koło wleu benzyny zamontowane i jest ok. nic mi nie wiercili żadnej dziury w zderzaku tylko srytnie umieścili koło wlewu Pb
Jest Audi A6 C6 3.0TDIV6 quattro
Było Audi 80 B3 1.8 RU
Było Audi A4 B5 1.8T AEB
Było Audi 80 B3 1.8 RU
Było Audi A4 B5 1.8T AEB
Jak chcesz mieć lepiej to załóż reduktor EG 200 a nie KME Gold, i wtryski jak chcesz lepiej to Matrix HD 544, a jak chcesz najlepiej to Landi Renzo Omegas.wojtas24 pisze:Odświeżam temat, bo w końcu się zdecydowałem na zainstalowanie gazu;
Sekwencja :
-sterownik stag 300+
-wtryski magicjet 2ohm
-reduktor KME do 300KM
-rurki 8mm
-butla płaska w bagażnik
-wlew pod klapką
koszt = 3000 zł
Co sądzicie ?
KorNoLio
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga